Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverit lyttää ja loukkaa koko ajan, mitä teen?? Pelkään kostoa jos puhun esimiehille.

Vierailija
02.06.2017 |

Työkaverit ääneen arvostelee minun ulkonäen ja vaatteet. "Sun tenat pullottaa taas", "etkö sä osaa yhtään mitään?", "jumalauta jos taas alat parkuun, lyön sua naamaan", tällästä saan kuulla koko ajan.

Kääntävät kaiken mua vastaan ja minun viaksi: "kuule ei me voida kunnioittaa sua, kun et yhtään kunnioita edes itse itseäsi." Eli näemmä kiusaaminen on mun oma vika.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä työkavereita sinulla. Tietysti valitat esimiehelle! Tai sitten alat tehdä niille kiusaajille kiusaa. Kiusa se on pienikin kiusa.

Vierailija
2/2 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kirjoittamaan että kannattaa kysyä suoraan "mitä tuolla tarkoitit?", luulin että kyse olisi jostain piiloveetuilusta, niin kuin yleensä työpaikkakiusaamisessa on. Mutta tuohan on ihan hirveää kielenkäyttöä työpaikalla. (Jos siis tarina on tosi) Tuohon täytyy esimiehen ehdottomasti puuttua. Työskenteletkö ap jossain suojatyöpaikassa? Jossa siis työntekijät ovat jollain tavoin älyllisesti rajoittuneita. Kun ei tuo kyllä normaaliälyisten touhulta vaikuta ollenkaan. Lyömisellä uhkailut ja muut on jo oikeastaan rikosilmoituksen paikka. Eli ap kyllä sun täytyy rohkaista mielesi ja kertoa esimiehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän