Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä yhtä työkaveria. Vaikka olen niin selvästi näyttänyt

Vierailija
02.06.2017 |

hänelle etten pidä hänestä, niin silti yrittää olla mulle ystävällinen ja mielistelee. Mikä ihme ihmisiä vaivaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on huonotapainen juntti. Yök.. voi sitä kohtelias olla työympäristössä, vaikkei jostain henkilöstä pidäkään. Oikeastaan kuuluu aikuisella ihan käytöstapoihin..

2/5 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tunteilun voisi jättää vapaa-ajalle, jossa voi seuransa paremmin valita ja töissä keskittyä omaan työpanokseen yksilöllisesti ja tiimissä?

Koskee kaikkia jotka haaveleivat töissä muista työkavereista, niin hyvässä kuin pahassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos arvostaisit vain sitä, että ihmiset ovat ystävällisiä jopa sinulle vaikka itse et osaa ollakaan? Kaikkia päässä olevia tunteita ei tarvitse esittää muille, vaikka he eivät ole mieleisiä henkilöitä sinulle. Siinä vaiheessa kun sinua kohdellaan oikeasti törkeästi tai jopa kiusataan alat ymmärtämään kuinka se ystävällinen ja mielyttämishaluinen käytös on aina miljoona kertaa parempaa tuli se keneltä tahansa. Jopa niiltä, joista itse et pidä.

Vierailija
4/5 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollaan tekemässä töitä. Ei siellä olla tunteilemassa, tykkäämässä tai inhoamassa työkavereita. Piti tai ei työkaverista, niin hommat on hoidettava asiallisesti kommunikoiden. Tämä unohtuu monelta.

Ap, mikä on mielestäsi mielistelyä? Sekö, että työkaveri erehtyy hymyilemään puhuessaan sinulle? Kuvaile mielistely.

Vierailija
5/5 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias täytyy olla, mutta täytyy myös ymmärtää olla uimatta liiveihin jos toinen ei lämpene.

Ap muista hyvä käytös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan