Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kasvojen koskettaminen tuntuu niin hyvältä?

02.06.2017 |

Onko tässä taustalla joku fysiologinen juttu tai kumpuaako tää lapsuudesta tai jotain? Mutta mun mielestä kasvojen koskettelu tuntuu hyvältä ja useasti haluan pitää miehen kämmen kasvojen lähellä. Sen verran tiedän, että esimerkiksi monet sarjamurhaajat, joilla yleensä tunnepuoli ei ole kehittynyt, saavat hyvää oloa pitämällä pehmeitä asioita suuta vasten. Tämä ilmeisesti kumpuaa siitä, että vauvan tärkein tuntoaisti on suu... Voisino tässä olla jotain vastaavaa, vaikkei kyse olekkaan pehmeästä ja suusta, vaan kädestä ja kasvojen alueesta ylipäänsä? Onko mulla samoja tuntemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä  miksi mutta minustakin se on ihan älyttömän hyvän tuntuista! Rakastan sitä kun mun poskia sivellään, hiuksia silitellään samalla, ehkä suudellaan .... Mä hullaannun aivan täysin. Olen miettinyt samaa että tuleeko tuo tunne jostain muistista kaukaa vauva ajasta?? Siinä on vaan niin jotain alkukantaista.

Vierailija
2/2 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että aloitus on vitsi! Mut ilmeisesti ei... Minusta kun naaman koskeminen on todella epämiellyttävää, eikä kenenkään tarvitse tulla edes yrittämään jos haluaa pitää oman naamansa ehjänä! Kasvot on aivan liian intiimi alue kenenkään muun rämpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla