Näin kaupassa, kun alle kaksi vuotiaalla oli laitettu selkään reppu ja hihna oli repusta kiinni, äiti talutti kuin koiraa lastansa vähän matkaa. Onneksi isä laittoi pienen takaisin rattaisiin.
Ihan kahjolta näytti tilanne. Alkoi naurattaa vähäsen ja äiti jotain vaan virnisteli siinä :D en oo kyllä aiemmin törmännyt vastaavaan. Iha älytöntä, onko tuollainen yleistä?
Kommentit (361)
Vierailija kirjoitti:
Ap hävisi kommentoimasta, kun harva oli ap:n puolella :) Taisi itse kirjoittaa nuo ainoatkin samaa mieltä olevat kommentit :D
Ehkä ap ei hakenut samaa mieltä olevia kanava täyteen? Tai vaihda toisten takia mielipidettä?
Ai kauheaa kirjoitti:
Kyllä lasten pitää saada rauhassa juoksennella ostoskärryjen, pyörien ja autojen alle. Niin ne isompana oppivat väistelemään vaaroja. Siis jos eivät kuole sitä ennen.
😁
Vierailija kirjoitti:
Pidän ap:ta hieman yksinkertaisena ihmisenä. Ensin kirjoittaa otsikkokentän tukkoon ja sitten nolaa itsensä lopullisesti kommenttikentän sisällöllä. Sääliksi käy.
Et tunne toista ja annat noin kovaa palautetta jostakin mistä lie osittain kieli poskessa tehdystä jutusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kun äiti kiskoi ja veti lasta, kun kaatui. Ei se varmaan lapsesta kivalta tuntunut. Ap
Se mitä sinä näit tuntuu kummasti muokkautuvan sitä mukaan, kun kommentteja tulee.
Jos olisit nähnyt kaatuneen lapsen kiskomista niin olisit sen kirjoittanut jo ensimmäiseen viestiin.
En minä huomannut tarinan muuttuvan, tai olisi ollut outoja aukkoja, vaikka jotkut kohdat tuli vähän myöhemmin esiin. aika pitkäksi olisi tarina tullut, jos olisi kaikki laittanut aloitukseen. Ymmärsin ite niin että näki lapsen hihnassa kaupassa ja kaatuili ja kompuroi jne.
Enemmän mua hävettää noi hau hau haukkujat kuin ap aloitus tyyli
Fanaattiset hihnojen puolustajat suu vaahdossa räkyttää..
Oon utelias, mutta käytetäänkö esim muistisairailla vanhuksilla hihnoja ulkona kävelyllä?
Vierailija kirjoitti:
Oon utelias, mutta käytetäänkö esim muistisairailla vanhuksilla hihnoja ulkona kävelyllä?
Jaa meinaat että ne ois yhtä ketteriä ja nopeita kuin taaperot? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa meinaat että ne ois yhtä ketteriä ja nopeita kuin taaperot? :D
Noh, ei siihen paljoa aikaa tarvi jos esim muistisairas karkaa, jalat voi toimia hyvinkin vikkelästi, vaikka päässä ei ennää leikkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mut eipä he singahtelekaan järjettömällä lähtönopeudella ennustamattomasti metrin korkeudella.
Juuuuuu, täällä monen mielestä kaikki lapset ryntäilee autojen sun muiden alle heti kun sellaisia näkee, silmät kiiluen ja kuurona käskyille. Lehdissä kyllä pitäisi enemmän olla sitten uutisia pikkulapsi jäi traktorin alle juttuja.
Kyllä kaikki ryntäilee XD kuule
Valjaat olivat ennen vanhaan aika yleisiä. Hyvä ja toimiva ratkaisu juurikin esim kaupoissa.
Olen itse sitä mieltä nykyään, että valjaat on varmasti joillekin lapsille perusteltua käyttää. Siis tämä aloittamani keskustelu on vielä olemassa😃 ap