Miehen lempiasento on selvästi takaapäin - mitä se kertoo hänestä?
Kommentit (57)
Haaveilee painavansa toista miestä. Tuleevielä joskus kaapista, oota vaan.
..
Meillä mies haluaa myös panna takaapäin. Laittaa minulle sellaisen itse rakentamansa olutpullotelineen päähän ja haluaa että asetumme niin sängylle että voimme katsoa samalla jääkiekkoa
Kokee takaa ajaessaan olevansa turvallisessa tilassa ilman sinun tuijottavaa vihamielisyyttä.
Ei kerro yhtään mitään. Minunkin suosikkiasentoni on takaapäin ja olen nainen. Se vaan tuntuu niin järjettömän hyvältä. Mun mies haluaa aina mut päälle ja se taas on tylsää.
Fyysisesti voi myös mittasuhteet sattua teillä kivasti. Perinteinen nainen alla ja mies päällä voi käydä käsivoimille jne. Houkuttele joskus etupuolelta niin että olet esim. pöydän päällä ja miehen on mukavaa toimia. Jos ei kiinnosta silti niin voi alkaa miettiä syitä.
Minun mieheni ei suutele mielellään, tajusin asian liian myöhään. Hän vain suukottelee. Mutta suuseksi muuten maistuu. Muuten ok seksiä meillä. Joskus olen harkinnut suuteluseksin takia pettämistäkin. Silti olemme yhdessä, rohkeampi olisi lähtenyt varmaan etsimään täydellisempää kumppania seksiasioiden suhteen. Mutta sitten ei välttämättä kaikki muu osu kohdilleen... Ei kait täydellistä voi olla, tai onnea niille kenellä on.
Oletteko kuinka saman pituisia? Meillä tuo on helpoin asento n. 30cm pituuseron takia :D ja no, itsekin pidän tuosta asennosta ehkä jopa eniten (olen siis nainen). Yleensä jos on "pikainen" se toimitetaan juuri noin, vähän rajummin takaapäin ... muuten menee koko toimitukseen se 15-60min mutta tuossa asennossa mies tulee parissa minuutissakin :D pystyn puristamaan lihaksilla parhaiten myös siinä asennossa, joten kaippa se tuntuu miehestäkin parhaimmalle tai ainakin tulee nopeiten. Syitä toki voi olla monia. ja jos AP:ta itseä tuo asento häiritsee niin ota asia puheeksi ja koittakaa jotain muuta, jos mies ei halua niin sitten keskustelkaa miksi.
Takaapäin on paras, vaikka 100% hetero olenkin.
Olen pari kertaa päässyt rakastelemaan oikein mahtavan perän omaavan naikkosen kanssa ja sitä tunnetta ei voita mikään kun naisen kaunis takamus on edessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta, ei halua suudella, ei halua nähdä toisen kasvoja, voi ajatella jotain toista, on homo.
Taidat olla kovin nuori. Moni nainen tykkää kovasti kun mies ottaa takaapäin.
Olen vanha ja tiedän että perämies on eläin joka haluaa astua kuin eläin. Ihmiset halii ja katsoo silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Voisko se kertoa jotain sinusta ap? Onko tullut ylipainoa tai vatsamakkaroita?
Meilläkin siirryin takaapäin asentoon, kun raskauskilot eivät koskaan sitten hävinneetkään.
Paras asentohan se on. Mutta vaatii puhtautta naiselta ettei p45kan käry tule nenään.
Oma suosikkini on takaapäin anaaliin finkutus. Toki tykkään myös itse vastaanottaa. Nam 👉👌 M44
Taidat olla kovin nuori. Moni nainen tykkää kovasti kun mies ottaa takaapäin.