Miehen lempiasento on selvästi takaapäin - mitä se kertoo hänestä?
Kommentit (57)
Voisko se kertoa jotain sinusta ap? Onko tullut ylipainoa tai vatsamakkaroita?
Miksi sen pitäisi jotain erikoista kertoa? Minä olen nainen ja minäkin tykkään paremmin, että mies on takana. Sehän on paljon helpompi asento kun ei tarvitse vääntää jalkoja hankalasti sivuille.
Mulla oli yks mies joka halusi aina takaa ja tykkäsi kyllä kovasti mun takapuolesta ja aina oli kehumassa sitä..
Mitä ihmeellistä tuo on? Olen nainen ja doggy on myös minun lempiasentoni, koska se tuntuu parhaimmalta ja mies on aivan kokonaan syvällä sisälläni. Miettiköön sitten ketä haluaa siinä kunhan antaa kunnon kyydin samalla :)
Olet antava koira ja kovasti miestä vailla jolle kelpaa mikä vain :)
Että hän on tyypillinen heteromies. Eikö tuo nyt ole tyyliin yleisin lempiasento?
Ei rakasta, ei halua suudella, ei halua nähdä toisen kasvoja, voi ajatella jotain toista, on homo.
Yksi syy voi olla se, että siinä asennossa miehen on melko helppo säädellä rytmi ja syvyys itseään miellyttäväksi.
Paras asento kun siinä näkee pyllyn ja pyllyreiän. Ja jos naiselle sopii niin voi nuolla ja yhtyä myös kakkoseen.
Itse tykkään tuosta asennosta. Vaimollani on liki täydellinen takamus. Tuossa asennossa voin hyväillä samalla häntä ja nauttia näkymistä. Lisäksi on kiihottavan näköistä nähdä oman kalun liike siinä.
Hmmm 🤔 oma mies tykkää puristaa ja taputella poskia. Hänestä doggy asento on hyvä, kun saa kontrolloida hetkeä.
Jos taas nainen päällä niin nainen vie ja mies alistuu
Mun miehellä on selkäongelmia ja takaapäin on ainoa asento, joka ei aiheuta ikäviä tuntemuksia selkään. On myöskin pyllymies ja saa pyllystä paremmat kiksit. Kyllä meillä muitakin asentoja harrastetaan, mutta tämä on se lemppari.
Helppo ja hyvä asento. Kiva kun tissit heiluu ja aina välillä moikkaa sivulta 🤗
kertoo sen , että on tehnyt huonoja valintoja elämässään.