Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talipatin poistosta kellään kokemuksia lekurissa/ tai muulla tavoin ?

Vierailija
01.06.2017 |

Mulla on nyt vähän aikaa vaivannut muikun varressa oleva patti. Se tuntuu sellaiselta kovalta pallolta ja hankaa ikävästi kun runkkaan. En usko että lähtee pois sillä nenässä samanlainen ja ollut jo yli 10 vuotta. Näin ei voi siis jatkua ja lekuri saattaisi poistaa mikäli menen valittamaan. Neuloilla en itse haluaisi vehkeisiini kajota ? Onko paha prosessi siis edessä ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt vähän aikaa vaivannut muikun varressa oleva patti. Se tuntuu sellaiselta kovalta pallolta ja hankaa ikävästi kun runkkaan. En usko että lähtee pois sillä nenässä samanlainen ja ollut jo yli 10 vuotta. Näin ei voi siis jatkua ja lekuri saattaisi poistaa mikäli menen valittamaan. Neuloilla en itse haluaisi vehkeisiini kajota ? Onko paha prosessi siis edessä ?

Siis *mulkun varressa oleva patti

Vierailija
2/4 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa-a, kaverilla oli kainalossa ja aika kolohan siihen tuli, tikkejä ja liikuttelu kielto joiksikin päiviksi. Mites muna mahtaa tykätä vaikka aamustondiksesta, repeääköhän tikit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaa-a, kaverilla oli kainalossa ja aika kolohan siihen tuli, tikkejä ja liikuttelu kielto joiksikin päiviksi. Mites muna mahtaa tykätä vaikka aamustondiksesta, repeääköhän tikit?

Voi vittu empä ottanut tuota stondisjuttua edes huomioon. Tiedätkö onko se kolo vain tilapäinen vai pysyvä kaverillasi ?

Vierailija
4/4 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lienee ongelma varmaan joka penisleikkauksessa. Mielenkiintoista olisi tietää että miten tuo ongelma oikein ratkaistaan käytännössä oikeassa operaatiossa. Pitääköhän säkit yskiä vain niin tyhjille että halukkuus katoaa viikoiksi ennen leikkuupöytää :D