Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsisin pikaista Isän ohjausta, kuinka voisin saada sitä?

Vierailija
28.03.2006 |

Joudun tekemään yksin suuren päätöksen tämän iltapäivän kuluessa. Päätös vaikuttaa koko perheeseemme ja koskee miestänikin. Mies on matkalla, enkä saa häntä kiinni kuin huomenna. Hän kyllä ymmärtää ratkaisuni teempä mitä tahansa. En kuitenkaan saa hänestä nyt keskusteluapua. Rukoilen johdatusta, mutta en saa rukousvastausta. Joudunko päättämään asian maallisen järkeni varassa? Neuvokaa, mitä kannattaisi ajatella?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt järki käteen ja tee itse päätöksesi.

Aiotko tehdä jotain pahaa?

Vierailija
2/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne loput sitten kyselevät satuolennoilta ohjeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdatan sinut toimimaan niin kuin parhaaksi näet.

Viesti päättyy tähän ja tuhoutuu itsekseen 5-4-3-2-1 kabuum!

Vierailija
4/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen äiti on oikein himo uskovainen, siis ihan todella. Ja yksi päivä se paasas miten Jeesus pystyy parantamaan minunkin kaikki viat (ei tulla hyvin toimeen). Minä sitten kysyin miksei se Jeesus ole häntä parantanut ja korjannut paremmaksi ihmiseksi, niin mummi vastasi ettei se Jeesus nyt kaikkia ehdi parantamaan... :D

Vierailija
5/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joudun tekemään yksin suuren päätöksen tämän iltapäivän kuluessa. Päätös vaikuttaa koko perheeseemme ja koskee miestänikin. Mies on matkalla, enkä saa häntä kiinni kuin huomenna. Hän kyllä ymmärtää ratkaisuni teempä mitä tahansa. En kuitenkaan saa hänestä nyt keskusteluapua. Rukoilen johdatusta, mutta en saa rukousvastausta. Joudunko päättämään asian maallisen järkeni varassa? Neuvokaa, mitä kannattaisi ajatella?

Miksi sinun pitää tehdä iso päätös juuri tänään ja vielä yksin? Eikö päätöstä ole mahdollisuutta siirtää huomiseen? Koskeeko tämä asia yksin sinua työpaikka muu tai vastaava.

En osaa oikein neuvoa. Päätös, mihin tahansa sitten päädytkin on varmasti oikea ja se mihin Jumala haluaa sinua johdattaa. Kuulostele itseäsi ja mitä sinä haluat.

Vierailija
6/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku kaulakoru mikä roikkuu ketjussa. Roikuta sitä toisella kädellä toisen kämmenen päällä, rupeaa pian tekemään ympyrää. Sitten kysyt ' mikä on kyllä?' (minulla yleensä se ympyrä liike) ja sitten ' mikä on ei?' (minulla edestakainen liike). Sitten vaan kyselemään, täytyy tietenkin olla kysymyksiä joihin sopivat vain kyllä - ei vastaukset.

Vierailija
7/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se oma alitajunta sieltä vastaa ja pistä kättä pyörittämään haluttuun suuntaan...

Vierailija
8/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyy, kuinka saan Isään yhteyden. Minulla on toimiva Jumalasuhde ja yleensä saan vastauksen, mutta se vaatii aikaa ja hiljentymistä. Vastaus tulee sitten kun aika on kypsä. En saa koskaan vastauksia siltä istumalta. Jumala antaa minun odottaa josksu hyvinkin kauan. Pelkään, että nyt aikaa on liian vähän, jotta ehtisin ymmärtämään, mikä on oikea ratkaisu.