Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tamperelainen parturi-kampaaja ja asiakkaista on hieman pulaa

Vierailija
01.06.2017 |

Ajattelin laittaa tänne avauksen otsikolla "Hyviä kampaajia Tampereen seudulla??" ja sitten hetken päästä vastailla tuohon ketjuun itse ja kehua omaa liikettäni siten että eri viesteissä vaihdan hieman kirjoitustyyliä ettei heti huomattaisi että kaikki on saman kirjoittajan kirjoittamia.

Tulin kuitenkin toisiin ajatuksiin ja päätin olla rehellinen. Mainostankin itseäni tällä viestillä. Tervetuloa asiakkaaksi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kananpersetukka?

Vierailija
2/17 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko sinulla on ollut yritys? Oliko asiakkaita ennen tarpeeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella lienee aika monta kampaamoa... että mainostat?

Vierailija
4/17 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko peilin katsomisen paikka vai onko liikaa tarjontaa, kysyntään nähden? Ennen Tamperelaiset oli tunnettuja pitkistä hiuksistaan, siis ainakin miehet. Eikö Tamperelaiset käy kampaamoissa tai partureissa. Jos pula on itsellä, niin palvelua pitää jollain tavoin parantaa. 

Vierailija
5/17 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottu. Emme saaneet siis lukea sepustusta, miten aina palveluitasi käyttävä ja aina tyytyväinen kikkaleena suosittelee lämpimästi sinua. :D Puhelinnumero perään.

Vierailija
6/17 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakannut käymästä kampaajilla. Parisen vuotta sitten kävin viereisessä talossa olevasta kampaamosta kysymässä vapaita aikoja ja siinä samassa paikassa ollut kosmetologi otti kierroksia, kun en soittanut kysyäkseni aikaa, kun kampaaja oli silloin poissa. Käski soittaa. No en soittanut ikinä.

Vierailija
7/17 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet se kampaaja, joka huitaisi minua kammalla eikä pahoitellut ja repi kamman väkisin hiusteni läpi (paksu luonnonkihara, menee helposti pieneen takkuun, vaikka kuinka harjaisi/kampaisi ja käyttäisi hoitoainetta, mutta selviää helposti kun käsittelee muutamassa osassa), ansaitset kyllä asiakaskatosi.

Vierailija
8/17 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin jo löytäneeni oman kampaajani Tampereelta. Mutta sitten hän alkoi ottaa kuvia sosiaaliseen mediaan töistään, eli asiakkaiden päistä. Kun hän kysyi minulta leikattuaan ja värjättyään tukkani, saako ottaa kuvan ja kun kieltäydyin, hän jatkoi pyytelyään ja vakuutteli, että kasvot eivät näy ja en ole tunnistettavissa jne.

Kyllästyin vänkäämiseen ja suostuin - päättäen samalla, että en enää tuolla kampaajalla käy. Pitäisi kerrasta uskoa, kun asiakas sanoo, ettei halua tulla kuvatuksi.

Yksityisyyttä ja intimiteettiä kunnioittavaa kampaajaa siis tällä hetkellä etsin. Toki pitää osata myös hommansa, yhteinen ymmärrys löytyä. Liikaa on kuvaavia kampaajia ja liikaa on kampaamoita, joissa on isot ikkunat kadulle ja sisällä kirkas valaistus, jotta asiakkaat varmasti näkyvät ulkona kulkeville. Itse en sellaista halua.

Vierailija
9/17 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Satakunnankadun erään liikkeen omistaja, niin en kyllä ihmettele lainkaan asiakaskatoanne.

Vierailija
10/17 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä mainos. Tässä juuri yritän varata aikaa.

Vierailija
11/17 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Tamperetta toimit, ja millaiset aukioloajat? Millaisia töitä mieluiten teet? Tarjoatko jotakin sellaista, mitä useimmat parturi-kampaajat eivät?

Vierailija
12/17 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä käytetään entistä vähemmän partureita. Ostin miehelle koneen, hän ajelee oman ja pojan pään sillä. Minä käyn säännöllisesti leikkauttamassa hiuksia mutta värjää itse. Tyttö kasvattaa pitkiä hiuksia joten käy vain tasoittamassa välillä latvat. Kampaamoja hinnat on niin korkeat ettei pysty. Oisi kyllä kiva kun toinen pesee hiuksia ja saa olla rauhassa pari tuntia. On omaa aikaa mutta väri ja leikkaus 80e ei vaan voi... voi olla toisellakin sama tilanne. Hinnat on korkeat eli asiakas kato??

Vierailija
13/17 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin jo löytäneeni oman kampaajani Tampereelta. Mutta sitten hän alkoi ottaa kuvia sosiaaliseen mediaan töistään, eli asiakkaiden päistä. Kun hän kysyi minulta leikattuaan ja värjättyään tukkani, saako ottaa kuvan ja kun kieltäydyin, hän jatkoi pyytelyään ja vakuutteli, että kasvot eivät näy ja en ole tunnistettavissa jne.

Kyllästyin vänkäämiseen ja suostuin - päättäen samalla, että en enää tuolla kampaajalla käy. Pitäisi kerrasta uskoa, kun asiakas sanoo, ettei halua tulla kuvatuksi.

Yksityisyyttä ja intimiteettiä kunnioittavaa kampaajaa siis tällä hetkellä etsin. Toki pitää osata myös hommansa, yhteinen ymmärrys löytyä. Liikaa on kuvaavia kampaajia ja liikaa on kampaamoita, joissa on isot ikkunat kadulle ja sisällä kirkas valaistus, jotta asiakkaat varmasti näkyvät ulkona kulkeville. Itse en sellaista halua.

Yrittäjät ottavat töistään kuvia asiakkailla, koska ne ovat ilmaista mainosmateriaalia. Samalla pyydetään kehumaan yritystä somessa. Näin asiakkaita käytetään hyväksi. En minäkään halua minusta otettuja kuvia ikuisiksi ajoiksi nettiin.

Vierailija
14/17 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet Satakunnankadun erään liikkeen omistaja, niin en kyllä ihmettele lainkaan asiakaskatoanne.

Kerrotko lisää?

Vierailija
15/17 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mainostettu. Vielä kun tietäisi mitä mainostat.

Vierailija
16/17 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosattomalle parturille olisi tilausta.

Vierailija
17/17 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet se sama jolta halusin juurikasvun piiloon kirkkaan hiukan oranssihtavalla punaisella shokkivärillä liukuvärjäystä käyttäen ja lopun tukasta mustalla (eli liukuvärjätty puna-mustaksi, mutta ei raitoja) niin on hyväkin että asiakkaasi kaikkosivat. Punainen väri oli liian tumma ja sitäpaitsi värjäsit koko tukkani punaisella, kaikenlisäksi leikkasit tukan liian lyhyeksi. Tai jos et ollut sinä, toivottavasti täällä joku hyväkäs tunnistaa itsensä.