Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavaperhe kutsui viettämään grilli-iltaa. Olivat ostaneet uuden grillin...PALLOGRILLIN :D

Vierailija
01.06.2017 |

Voi olla isännällä hiki jos meinaa grillata 4 aikuiselle ja 5 lapselle...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Ei kaiken tarvi olla niin prämeetä. Kamala asenne 👎

Vierailija
22/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 650 000€ maksava talo ja pihalla pallogrilli:) Eikä hävetä yhtään.

Kyllä sillä on kummasti saanut grillattua eväät isommallekin porukalle. Kaikkeahan ei siihen tarvitse laittaa, meillä usein lihat vain pintagrillataan (isommat palat kuten picanha) ja laitetaan uuniin hetkeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kaasugrillit ovat olleet out jo jotain kolme, neljä vuotta. Laadukas iso pallogrilli ja perinteinen hiilillä tai puulla grillaaminen sen sijaan in.

Jopas on mennyt elämä joillain vaikeaksi, kun grillaamisessakin pitää ottaa huomioon mikä on juuri nyt muotia. Onneksi itse teen juuri kuten haluan ja grillaan kuten haluan mutta seuratkaa te massahipsterit mutoia ihan vapaasti.

Vierailija
24/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on large Big Green Egg, johon kyllä mahtuu isolle porukalle. Mutta provo taas, kyllä kaikki tietävät, että nuo pallot ovat nyt se uusin juttu grillauksessa.

25/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pahemmin grillatuista ruuista välitä, mutta nuo tenavat (12v&4v) on aikas tohkeissaan meidän pikku pallogrillissä käristetyistä makkaroista :-D ruoka on aikalailla sivuseikka, kunhan on jotain mitä grillissä lämmitellä. Niille kaikki muu grillaukseen liittyvä oheishössöttäminen on se homman hienous, mukavaa pihalla touhuilua ja yhdessä oloa :-)

Vierailija
26/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weberin 300-350 € hintainen pallogrilli kusee minkä tahansa kaasugrillin päälle. 50-luvulla suunniteltu laite on yleisesti tunnustettu yhdeksi parhaista grilleistä ikinä. Kannattaisi ehkä ensin tutustua aiheeseen ettei vahingossa naura väärälle asialle :D

Vierailija
27/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, hyvin suunniteltu provo, pallogrillit saivat hyvää mainosta ja aiheesta. Hiiligrilli on paras.

Vierailija
28/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kaasugrilli monta vuotta mutta päädyimme antamaan sen ilmaiseksi pois kun ostimme pallogrillin. Maksoi yli tonnin mutta sillä grillaa helposti 12 hlölle ja maku on aivan eri luokkaa kuin halvalla kaasugrillillä grillatessa. Kaasugrilli oli iso ja hankala (itse asiassa itse grilli oli vain 8 hlölle mutta siinä ympärillä oli kaikenlaista tasoa niin se näytti muka massiiviselta). Tämä pallogrilli on ihan loistava. Ostatte itsekin kun tuutte kotiin sieltä grilli-illalliselta :)

Vierailija
29/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on large Big Green Egg, johon kyllä mahtuu isolle porukalle. Mutta provo taas, kyllä kaikki tietävät, että nuo pallot ovat nyt se uusin juttu grillauksessa.

Uusin juttu? Meillä on pallogrilli 90- luvulta.

Vierailija
31/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mopotus ei oikeen ottanut onnistuakseen:) pahoittelut siitä. Nyt sinun on vaan päästävä eteen päin ja yritettävä rakentaa itsetuntoasi jollain toisella tavalla.

Vierailija
32/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä olin lapsi 70-luvulla niin kyläiltiin enemmän, ihmisiä kutsuttiin viettämään iltaa ilman sen kummenpaa syytä, ihan muuten vaan. Meilläkin kävi vieraita harvasen viikko tai käytiin itse kylässä.

Nykyään ei uskalla kutsua ketään koska ap:n tapaset ihmiset. Aina arvostelemassa, ilkeilemässä ja juoruamassa.

Meidän koti ei täytä nykyajan sisustuslehtien standardeja joten ei kutsuta ketään.

Vierailija
33/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä olin lapsi 70-luvulla niin kyläiltiin enemmän, ihmisiä kutsuttiin viettämään iltaa ilman sen kummenpaa syytä, ihan muuten vaan. Meilläkin kävi vieraita harvasen viikko tai käytiin itse kylässä.

Nykyään ei uskalla kutsua ketään koska ap:n tapaset ihmiset. Aina arvostelemassa, ilkeilemässä ja juoruamassa.

Meidän koti ei täytä nykyajan sisustuslehtien standardeja joten ei kutsuta ketään.

Onneksi meillä on ystäviä joille yhdessäolo ja hyvä ruoka on tärkeämpää kuin grillin hinta tai malli:D Viimeksi viikko sitten ja vielä ruoka-alan ammattilaisia. Ja hyvin tuntui maistuvan!

22

Vierailija
34/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa vaan niitä pallogrillejänne, jaksatte grillata niillä pari kesää ja sitten palaatte takaisin siihen kaasugrilliin.

Ei se pallogrilli nyt NIIN hyvä käytössä ole mitä tässä hehkutetaan ja niillä halvoilla grillaaminen on oikeasti pelkkää paskaa. Kaasugrillillä on selkeät etunsa, ei ne ihan sattumalta syrjäyttäneet vuosikymmeniä suosittua pallogrilliä.

btw. Ostakaa parempia kaasugrillejä, 90% grillaa niillä todella huonoilla halvemmilla, niillä varmasti alkaa vihata sitä grillaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi