Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuoliso ei tiedä, että mä tiedän sen pettävän mua

Vierailija
01.06.2017 |

Sillä on ollut suhde jo ties kuinka kauan yhden nuoren opiskelijakundin kanssa. Kaverini oli nähnyt ne yhdessä kaupungilla keskellä päivää, kun emännän piti olla kotona. V*ttu mä olen elättänyt tuota pettäjää parin vuoden ajan, kun se on opiskellut uutta alaa. Siellä olivat kuulemma pusutelleet kahvilan nurkkapöydässä niin kuin vastarakastuneet. Nyt pitää vissiin vetää henkeä hiukan aikaa ja miettiä mitä mun kannattaa tehdä. En aio ihan vielä paljastaa kuviota, vaan jatkan elämää niin kuin en tietäisi mistään mitään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotaan. :-)

Vierailija
2/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyt jatkamaan niin siitä vain, itse en kyllä pystyisi olemaan "normaalisti" tuollaisen paljastuksen jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sun pitää miettiä ja pitkittää? Kärsit siitä itse ihan turhan takia. 

Kerro heti kun tapaatte että juttu on ohi ja neiti saa ruveta pakkaamaan tavaroitaan. 

Vierailija
4/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallenna sitte matskua todisteeks kun nostat hirven pöydälle

Vierailija
5/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sun pitää miettiä ja pitkittää? Kärsit siitä itse ihan turhan takia. 

Kerro heti kun tapaatte että juttu on ohi ja neiti saa ruveta pakkaamaan tavaroitaan. 

En oikeastaan tiedä. Ei vain tunnu oikein todelliselta tällä hetkellä enkä osaa ajatella asiaa kunnolla. Tuntuu vain siltä, että en halua tehdä mitään hätiköityjä ratkaisuja. Lähdin töistä aikaisemmin, kun kaveri soitti ja kertoi mulle asiasta. Nyt vaan istuskelen puiston penkillä ja yritän rauhoittua ja kerätä itseäni. Ei tee mieli mennä himaan. ap

Vierailija
6/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puiston penkillä? Eikö peppu jäädy kun tulee rakeita ja räntää vuorotellen?

Vierailija
7/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jatkaa tuollaisen kanssa? Olet onnellisempi yksin tai jonkun muun kanssa. Kerää itsesi mies ja lähde lätkimään!

Vierailija
8/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puiston penkillä? Eikö peppu jäädy kun tulee rakeita ja räntää vuorotellen?

Ei ainakaan täällä. Kylmä tuuli puhaltaa tosin. Menen ehkä pizzalle kohta. ap

Vierailija
9/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallenna sitte matskua todisteeks kun nostat hirven pöydälle

Mihin niitä todisteita tarvitaan?

Vierailija
10/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkaa tuollaisen kanssa? Olet onnellisempi yksin tai jonkun muun kanssa. Kerää itsesi mies ja lähde lätkimään!

Kiitti tsempeistä. ap

Vierailija
11/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat neuvot kuin jos sukupuolet olisivat toisinpäin... varaudu siihen, että öetturi kiistää kaiken. Ehkä voisit ihan out of the blue pyytää illalla nähdä hänen kännykkänsä. Yleensä suhde paljastuu viesteistä sieltä, jos ei arvaa, että toinen epäilee ja siten ei ole poistanut niitä.

Olisiko mitenkään mahdollista, että kaverisi omisi nähnyt väärin tai olisi valehdellut tagallaan? Jos hän on vaikka yrittänyt iskeä tyttöystävää ja saanut pakit ja on kostonhimoinen? Eli kannattaa jotenkin varmistua, että se on totta, ennen kuin eroaa.

Vierailija
12/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta nyt kun kerroit tämän, sun pitää vanhan av-perinteen mukaan mennä vakoilemaan muijaa tekoviikset ja pitkä takki päällä ja raportoida meille kaikki reaaliajassa! Sitäpaitsi, vain ensikäden tieto pettämisestä on tarpeeksi varmaa.

Vierailija
13/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta nyt kun kerroit tämän, sun pitää vanhan av-perinteen mukaan mennä vakoilemaan muijaa tekoviikset ja pitkä takki päällä ja raportoida meille kaikki reaaliajassa! Sitäpaitsi, vain ensikäden tieto pettämisestä on tarpeeksi varmaa.

Tämä!

Aloita uusi Aijon varjostaa miestäni-ketju otsikolla Aijon varjostaa tyttöystävääni

Tule raportoimaan reaaliajassa kuulumiset!

Vierailija
14/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat neuvot kuin jos sukupuolet olisivat toisinpäin... varaudu siihen, että öetturi kiistää kaiken. Ehkä voisit ihan out of the blue pyytää illalla nähdä hänen kännykkänsä. Yleensä suhde paljastuu viesteistä sieltä, jos ei arvaa, että toinen epäilee ja siten ei ole poistanut niitä.

Olisiko mitenkään mahdollista, että kaverisi omisi nähnyt väärin tai olisi valehdellut tagallaan? Jos hän on vaikka yrittänyt iskeä tyttöystävää ja saanut pakit ja on kostonhimoinen? Eli kannattaa jotenkin varmistua, että se on totta, ennen kuin eroaa.

Oli kuulemma ihan varma, että se oli Sirpa (nimi muutettu). Ja kyseinen kaveri on mulle läheinen, lapsuudesta asti ollaan oltu ystäviä. Ei todellakaan tarvitse pelätä, että olisi mun puolisoa yrittänyt. Mutta joo, ehkä tässä pitää jotenkin vielä varmistua asiasta. ap

Vierailija
15/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:) Ehkä mä jätän noi naamioitumishommat väliin ja keksin jotain muuta. Se kännykän näyttäminen saattais toimia. Saa nähdä. ap

Vierailija
16/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pettämisestä tekee niin hirveää että siitä ei uskalla puhua puolisolle heti kun aihetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan