Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio ostaa tänä vuonna lapsen opettajalle yhtään ainutta lahjaa

Vierailija
01.06.2017 |

Ihan turhaa ostaa opettajalle joka vuosi jotain ja kuitenkin antaa huonot arvosanat aina lapselle. Turha muistaa opettajaa mitenkään. Syksyllä taas joutuu näkemään samaa ärsyttävää pärstää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsekaan. Opettaja saa palkkaa työstään. Opettaja varmasti toivoo, että suhteet oppilaisiin ja vanhempiin ovat mahdollisimman neutraalit. Silloin arvosanatkin on helpoin antaa todellisen osaamisen mukaan. 

Vierailija
2/5 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villisti kuitenkin veikkaisin, että lapsen huonot arvosanat eivät ole opettajan syytä...

Itse ostin lapseni opelle lahjan kiitoksena, että hän on jaksanut kärsivällisesti opettaa ja ohjata lastani, joka ei varmasti ole niistä kaikista helpoimpia. Minusta on kiva antaa ylimääräistä tunnustusta hyvin tehdystä työstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin arvosanatkin on helpoin antaa todellisen osaamisen mukaan. 

No ei kyllä ole lahjan antamisella tai antamattomuudella mitään merkitystä mihinkään suuntaan arvosanojen annossa. Arvosana on kokeiden keskiarvo, jos keskiarvo on esim. 7,5, määrittelee tunneilla osoitettu aktiivisuus ja innostuneisuus sen nouseeko ylös vai alas. Ei niitä lahjoja enää arvosanoja antaessa muista. 

t. ope

Vierailija
4/5 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta ikinä mitään. He saavat työstään palkkaa. Haluan olla mahdollisimman neutraali opettajia kohtaan. Välillä annan positiivista, välillä negatiivista palautetta heille, lahjojen ostaminen on mielestäni liian henkilökohtaista.

Vierailija
5/5 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään lahjaa. Jotenkin vaivaannuttavaa. Ei mun mielestä tarvi tuoda mitään. Outo tapa. Kuten se, että synttärisankari antaa vieraille lahjat. Ei tuu mun lapsi antaa.

T. Ope

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä