Kumpi miehesi on? Jännämies vai kilttimies?
Eli kilttimies: ystävällinen, fiksu, ei niin komea, ei niin menestynyt mutta kiltti ja huomioonottava
Vai jännämies: tyhmä, työtön, hakkaava, vieraissa juokseva mutta isokaluinen lirkuttelija.
Mitä se kertoo sinun älystäsi?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaa. Ihan tavallinen kusipää.
Eli jännis.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu, ystävällinen, komea, muut huomioiva ja menestynyt <3
Niin sun ja sen äitin mielestä, eli kilttis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu, ystävällinen, komea, muut huomioiva ja menestynyt <3
Niin sun ja sen äitin mielestä, eli kilttis.
Jos tuo on kilttimiehen määritelmä, niin minulle sopii aivan mainiosti olla kilttimiehen kanssa <3
Kombimies. Ei niin komea, fiksu noin yleensä, kohtalaisen menestynyt, kiltti lapsille, pieni 'se' mutta silti juoksee vieraissa. Olisi varmaan joskus lyönyt jos olisi uskaltanut. Eli taidan olla tyhmä? Nyt on myöhäistä katua...
Mulla komea, fiksu ja työtön. Ei juokse vieraissa eikä hakkaa.
Kumpikohan se olisi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla komea, fiksu ja työtön. Ei juokse vieraissa eikä hakkaa.
Kumpikohan se olisi?
Jännis
Vierailija kirjoitti:
Kombimies. Ei niin komea, fiksu noin yleensä, kohtalaisen menestynyt, kiltti lapsille, pieni 'se' mutta silti juoksee vieraissa. Olisi varmaan joskus lyönyt jos olisi uskaltanut. Eli taidan olla tyhmä? Nyt on myöhäistä katua...
Eli sinuun kyllästynyt kilttis.
Hän on: ystävällinen, fiksu, komea, menestynyt, kiltti ja huomioonottava SEKÄ isokaluinen. Kertonee minusta sen, että minulla on hyvä miesmaku.
Vierailija kirjoitti:
Hän on: ystävällinen, fiksu, komea, menestynyt, kiltti ja huomioonottava SEKÄ isokaluinen. Kertonee minusta sen, että minulla on hyvä miesmaku.
Erotilanteessa sanoisit ihan muuta, eli jännis.
Vierailija kirjoitti:
Hetken ajattelin, että onko mun miehellä kaksonen mutta mun mies ei oo mitenkään klassisella tavalla komea, muuten on ihan sama kuvaus :)
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan vaan normaali, kiltti mies.
Eli kilttimies. Jo vastauksestasi paistaa läpi tylsistyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erottu ollaankin aikoinaan, enkä sanonut. Palattiin siis myöhemmin yhteen.
Muutenkaan ei ole tapana haukkua eksiä heistä erottua. Oli sille syynsä, miksi niiden kanssa olin. Jos olisivat ihan läpeensä paskoja olleet, niin se kertoisi minusta sen, että olen vissiin aika tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetken ajattelin, että onko mun miehellä kaksonen mutta mun mies ei oo mitenkään klassisella tavalla komea, muuten on ihan sama kuvaus :)
Aijaa!!! Eli jännis joka on kaatanut kaksi rouvaa. Ehkä tervehditte toisianne tarhan portilla tai kadulla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erottu ollaankin aikoinaan, enkä sanonut. Palattiin siis myöhemmin yhteen.
Muutenkaan ei ole tapana haukkua eksiä heistä erottua. Oli sille syynsä, miksi niiden kanssa olin. Jos olisivat ihan läpeensä paskoja olleet, niin se kertoisi minusta sen, että olen vissiin aika tyhmä.
Hah hah haa! Eli 100% jännis.
Ei kumpikaa. Ihan tavallinen kusipää.