Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksi joku typerä/naurettava/järjetön syy mikä voisi motivoida jatkamaan elämää ja yrittämään ylipäänsä mitään

Vierailija
01.06.2017 |

.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tämä ei ajatuksena motivoinut ennen kuin tapahtui: asiat voivat muuttua aivan toisenlaisiksi jo yhdessä hetkessä. Harkitsin ennen itsemurhaa ja elämäni oli surkeaa, mutta sitten aivan yhtäkkiä ensin muuttui yksi asia, ja sitten koko elämä meni uusiksi hyvien tapahtumien sarjana. Jos teet itsellesi jotain, et saa koskaan tietää mitä hyvää elämässäsi olisi tapahtunut, ehkä jo huomenna.

Vierailija
2/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä niin, että et kadu mitään sitten kun kuolema sinut korjaa.

Tee sellaisia valintoja, joista tulet vielä kiittämään itseäsi.

Ei ole itsellä oikein tehonneet nuo ajattelutavat, eli taidan olla toivoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huominen on parempi päivä, koska teen siitä itse paremman. 

Vierailija
4/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa typeriä syitä jatkaa elämää, tai edes lykätä asian päättämistä. Oli se sitten ajatus siitä, että jonkun pitää ruokkia kissaa vielä viikonlopun yli tai haluat vielä tietää miten tietty tv-sarja päättyy tai haluat vielä käydä tietyssä ravintolassa kerran tms. Kaikki ne ovat hyviä syitä jatkaa. Ei sen tarvitse olla mitään maailmaa mullistavaa viisautta. Se mikä motivoi/kiinnostaa itseä riittää. Kenties sinulla on vielä kokeilematta tietty peli joka tavallaan houkuttaisi? Ainut yrittämisen arvoinen asia elämässä on joka tapauksessa se, että löydät jotain, mihin haluat käyttää aikaasi. Ei ole olemassa mitään mielettömän hienoa korkeampaa päämäärää, mihin pitäisi pyrkiä. Jokainen elää täällä omalla tavallaan, ja jokaista motivoi ne omat pienet kivat asiat, joita muut ei välttämättä ymmärrä. Minua motivoi piirtäminen ja siinä uusien asioiden oppiminen, mikä voi monen muun mielestä olla silkkaa ajanhukkaa, kun enhän edes tee sitä ammatikseni. Mutta se onkin minun eikä sen arvostelijan juttu.

Vierailija
5/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua auttaa ajatus siitä, että jos millään ei oikeasti ole enää mitään väliä, eikä ole mitään toivoa, niin silloin olen käytännössä vapaa tekemään mitä vain. Jos vaihtoehtona olisi esimerkiksi a) itsemurha tai b)ison lainan otto ja sen kuluttaminen jossain etelänrannalla ja sen jälkeen itsemurha, niin tuo jälkimmäinen vaihtoehto tuntuu järkevämmältä. En voi nimittäin tietää, etteikö sen ison lainan ottaminen ja elämässä villiintyminen yhtäkkiä toisikin elämäniloani takaisin. Jos tuo, niin hienoa, ongelmani on ratkaistu. Jos ei tuo, itsemurha lienee ihan yhtä varteenotettava ratkaisu myös tuon kokeilun jälkeenkin. Eli aina on vielä jotain tehtävissä ennen kuin kannattaa ihan täysin luovuttaa.

Vierailija
6/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän lopettaminen vaatii yrittämistä. Ei se yrittämättä noin vain lopu. 

Voihan sitä vain olla, katsella elämää tekemättä ja yrittämättä yhtään mitään. Ilman mitään suorituspaineita. Kyllä se elämä loppuu sitten aikanaan, siitä ei ole hätää.

Vierailija
7/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötis!

En meinannut kestää edes ajatella enempiä selityksiä, kun tuli noin hyvä (ja en ole koskaan ollut masentunut tyhmyyttäni, vaikka en juuri valehtelekaan). En kuitenkaan halunnu VAIKUTTAA TYHMÄLTÄ

Kaikki silti tsekatkaa twitch.tv/misterrogers ja älkäätten masentuko?

Vierailija
8/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin olet tärkeä, nyt tai tulevaisuudessa. Ehkä se joku odottaa kohtaamistasi jo nurkan takana.

Vierailija
9/22 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit kyllä viettää kuolleena sen verran monta miljardia vuotta, että mitä suotta kiirehtimään.

Vierailija
10/22 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä itsemurha tänään, kun voit tehdä sen huomenna?

Vierailija
11/22 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en tarkoittanut millään epäkunnioitusta tai päinvastaista, mitä kirjoitin - ehkä olin vähän turhan optimistinen (en pelkästään tyhmyyttäni). Yritin tässä vähän miettiä, ja saatoin keksiä, mitä sanoa, että kaikki uskoisi?

Vierailija
12/22 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geep. Vuohen ja lampaan sekoitus. Kukaan Suomessa ei kasvata niitä, aion olla ensimmäinen.

T. Vaikea-asteinen masennus ilman psykoottisia oireita.

On oikeesti niin vammanen syy ku olla ja voi, mutta sitähän sä kysyit.

Tutuille terkkuja, varmasti tunnistavat :p

Vierailija
13/22 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minua auttaa ajatus siitä, että jos millään ei oikeasti ole enää mitään väliä, eikä ole mitään toivoa, niin silloin olen käytännössä vapaa tekemään mitä vain. Jos vaihtoehtona olisi esimerkiksi a) itsemurha tai b)ison lainan otto ja sen kuluttaminen jossain etelänrannalla ja sen jälkeen itsemurha, niin tuo jälkimmäinen vaihtoehto tuntuu järkevämmältä. En voi nimittäin tietää, etteikö sen ison lainan ottaminen ja elämässä villiintyminen yhtäkkiä toisikin elämäniloani takaisin. Jos tuo, niin hienoa, ongelmani on ratkaistu. Jos ei tuo, itsemurha lienee ihan yhtä varteenotettava ratkaisu myös tuon kokeilun jälkeenkin. Eli aina on vielä jotain tehtävissä ennen kuin kannattaa ihan täysin luovuttaa.

Velat jää sitten velkojan tappioksi. Onko se hyvä syy elämän jatkamiselle, että ehtii aiheuttaa muille ihmisille vahinkoa?

Vierailija
14/22 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvi, päiväkahvi, sauna, koira...

Elämässä voi myös tapahtua mukavia yllätyksiä.

Vierailija
15/22 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doctor Who-sarja jatkuu yhä.

Vierailija
16/22 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsissa ei ole vielä kukaan kävellyt.

Odotan sitä.

Vierailija
17/22 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuus on ainakin itselleni keskeisin syy. Haluan tietää, mitä seuraavaksi.

Vierailija
18/22 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä että saan sanoa, "Minähän sanoin että näin käy, olisitte uskoneet".

Vierailija
19/22 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi sinä...

Vierailija
20/22 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä siinä vaiheessa kun mikään ei enää innosta? Kun ei vaan voisi vähempää kiinnostaa mikään? Mä oon just tänään päättänyt päästää irti kaikesta, päättänyt lopettaa sen ainaisen yrittämisen, sen hemmetin taistelemisen. Oon tähän asti jaksanut sillä etten oo halunnut olla luovuttaja. Mutta nyt silläkään ei ole väliä oliko mun viimeinen päätös ja tekoni luovuttaminen, ei sillä ole enää mitään merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi