Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole yhtään naisellinen/tyttömäinen, saanko ikinä poikaystävää?

Vierailija
01.06.2017 |

Käytän lähinnä tuuli/maastokuvioisia housuja, mustia perus t-paitoja + urheilurintaliiveja. Ei meikkiä, ei koruja hiukset pitkät ja luonnonvaaleat mutta en oikein osaa tehdä mitään kampauksia joten ovat melkein aina keskijakauksella auki. Olen aika muodoton ja rinnat kokoa B.

Muut luokan tytöt meikkaavat vahvasti ja heillä on trendin mukaisia vaatteita.

Kesälomalla haluaisin vihdoin tutustua johonkin poikaan ja alkaa seurustella (olen 15) mutta onko minulla mitään saumaa? Tähän saakka olen kuullut pojilta vain vihjailua lesboudesta. Olen siis hetero.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla myös epätyttömäiset kasvot?

Itselläni on miehekkäät kasvot ja vartalo, ja en ole 26-vuotiaaksi mennessä koskaan seurustellut tai tehnyt muutakaan vastakkaisen sukupuolen kanssa... Toisaalta en ole paljon yrittänytkään, koska häpeän itseäni enkä kehtaa. Minulle on kauheaa näyttää eri sukupuolelta kuin olen enkä vain näe itseäni "ulkopuolisen silmin" kenenkään miehen rinnalla, koska en tiedä miten kukaan mies voisi suhtautua minuun naisena, jos en siltä näytä. Enkä ole luonteeltani tai olemukseltanikaan naisellinen, vaan ihan neutraali, mutta ulkonäön takia vaikutan tietysti miehekkäältä.

Vierailija
2/5 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti kuullut tämän ennenkin, mutta sulla on kyllä aikaa. Sanoit, että oot 15 ja rehellisesti sanottuna musta tuntuu, että monet tuon ikäiset pojat nimenomaan ihannoivat vahvasti meikattuja tyttöjä. +20v alkavat sitten ymmärtää luonnollisuuden päälle, joten mitä nyt voisin sanoa niin älä etsimällä etsi mitään, sä todellakin tuut löytämään jonkun joka arvostaa sua just sellasena kun oot, eli älä myöskään lähde itseäsi muuttamaan :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoni ovat ihan nätit, vielä kyllä hyvin lapsellisen näköiset.

ap

Vierailija
4/5 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvoni ovat ihan nätit, vielä kyllä hyvin lapsellisen näköiset.

ap

Sitten sinulla pyyhkii hyvin, älä huoli. Jos ulkonäköä on, on toivoa, vaikkei olisikaan täydellinen.

Vierailija
5/5 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin/olen sun sorttinen ollut. Olin teininä ns. hevari, että maastokuviota ja mustaa paljonkin, nahkaa ja niittiä. Mä käytin koruja jonkin verran, lähinnä hopeisia pääkallo yms korviksia.

Ulkonäöltä olen suht miesmäinen. Pitkä tukka juu, joko jakauksella tai ponnarilla. Joskus ollaan kavereitten kanssa oltu keikoilla, niin luuli mua pojaksi.

Ainoat lesbo huutelut kuulin äidiltäni. Se aina kännipäissään alkoi tivata, että olenko lesbo kun en seurustele? Miksen tuo mitään poikia näytille? Lesbo tuo on. Ja itki asiaa isälle, sitä häpeää. Isä sitten kerran äidille sano, ettei täällä ole muitakaan kavereita näkynyt, että syy saattaa löytyä peilistä. NIINPÄ! ;)

Mutta.. silti mulla oli poikaystäviä lyhyitä suhteita. Ei niinkään seksikokemuksia, mutta sellaista kivaa yhdessäoloa ja hengailua, kädestä pitoa, pussailua. Olivat vielä oman jengin ulkopuolelta, että kyllä mä joidenkin silmää miellytin. Niin ja nää mun laveat jutut.

Neitsyys meni jossain festarihuumassa 17 vuotiaana, se oli nolo tapahtuma. Seurustelinkohan mä 5 pojan kanssa ennen kuin löysin nykyisen mieheni 21 vuotiaana.

Tuon kanssa ollaan taaperrettu 23 vuotta nyt ja vielä on kivaa. Olen pitkälti samanlainen yhä. Ehkä pukeutuminen on keventynyt, jopa naisistunut jossain vaiheessa. Välillä tykkään käyttää nilkkapituisia mekkoja paljainvarpain/maihareiden kanssa. Sama jätkä olen silti ulkonäöltäni.

Ole rohkea, mutta älä tyrkky. Lähde juttelemaan ja olemaan, mene ihmisten joukkoon. Sinne missä viihdyt ja nautit olostasi. Kivaa kesää sulle!