Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhoaa aina riidan tullen kuinka hommaa 2 kymppisen seksikkään naisystävän....

Vierailija
01.06.2017 |

Hahahaa, ukko ei pysy, eikä kestä edes mun mukana. Olen 46v ja haluaisin kiertää vielä rockfestareita kun en näytä vielä mummolta, mutta mies ei halua. Kuulemma lapsellista touhua kaikki bändit ja kesäfestarit. Hän ei ole ikinä ollut muuta kuin alaikäisenä kaljoittelemassa ulkopuolella.... Olisin maksanutkin koko lystin. Äijä on niin kireä, ettei halua edes koskaan lähteä terassille pitzalle, kaljalle. Puhumattakkaan että jätskikioskille, vaikka olen tarjoutunut aina maksamaankin. Mitenkähän tuo 48 vuotias paapparoitunut muka sen 2 kymppisen pitäis tyytyväisenä. Hahhhhaaha. Yleensä nämä seksikkäät 2 kymppiset haluavat kyllä muuta kuin katsoa päivästä toiseen kotona nököttävää tylsää äijää. Äijä ei halua mennä ikinä minnekkään. Ei ulkomaille, ei mitään. On kuulemma liian vanha.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örvellystä mudassa... No sitä se sään sattuessa kyllä on, örvelsipä itse tai ei. Itse kuuntelen musiikkini mieluummin sisätiloissa keikalla/konsertissa, koska festareilla jo pelkkä äänen laatu on mitä on, useimmiten saa oikein arvailla, että mikähän kappale tämä mahtaa olla, kun ei saa mitään selvää.

Vierailija
62/62 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen reilu kolmekymppinen nainen ja minua ei kiinnosta tippaakaan jotkut tupakansavuiset terassit ja hälinä festareilla. Jos haluan kuunnella musiikkia valitsen mieluummin konsertin tai kuuntelen sitä ihan kotona. Pizzallekaan en lähde usein, koska mielestäni on parempiakin vaihtoehtoja. Kuulostaa enemmänkin siltä, että mies on tympääntynyt noihin tekemisiin ja haluaa jotain muuta. Kokeile ap kysellä jotain muuta? Esim. Menkää stand up keikalle, teatteriin, konserttiin, taidenäyttelyyn, kylpylään, kunnolliseen ravintolaan, metsään patikkaretkelle ja eväät mukaan.. onhan noita muitakin vaihtoehtoja. Tai vaikka yhdessä jollekin kurssille. Puhukaa miksei yhteinen tekeminen kiinnosta ja oletteko vaan liian erilaisia.

Ihana nainen! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi