Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhoaa aina riidan tullen kuinka hommaa 2 kymppisen seksikkään naisystävän....

Vierailija
01.06.2017 |

Hahahaa, ukko ei pysy, eikä kestä edes mun mukana. Olen 46v ja haluaisin kiertää vielä rockfestareita kun en näytä vielä mummolta, mutta mies ei halua. Kuulemma lapsellista touhua kaikki bändit ja kesäfestarit. Hän ei ole ikinä ollut muuta kuin alaikäisenä kaljoittelemassa ulkopuolella.... Olisin maksanutkin koko lystin. Äijä on niin kireä, ettei halua edes koskaan lähteä terassille pitzalle, kaljalle. Puhumattakkaan että jätskikioskille, vaikka olen tarjoutunut aina maksamaankin. Mitenkähän tuo 48 vuotias paapparoitunut muka sen 2 kymppisen pitäis tyytyväisenä. Hahhhhaaha. Yleensä nämä seksikkäät 2 kymppiset haluavat kyllä muuta kuin katsoa päivästä toiseen kotona nököttävää tylsää äijää. Äijä ei halua mennä ikinä minnekkään. Ei ulkomaille, ei mitään. On kuulemma liian vanha.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa vain loukata sinua ja ilmeisesti siinä myös onnistui.

Mutta en tosiaan usko että hän sinua vaihtaisi. Näemmä tuntee sinua kohtaan alemmuutta ja kostaa sen loukkaamalla tuollaisilla puheilla.

Vierailija
2/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni heittäisi tuollaisen "vitsin", niin toteaisin, että seuraavan kerran kun hän moista uhoaa, niin saa myös lähteä toteuttamaan uhkauksensa. Miksi kukaan suostuisi kuuntelemaan tuollaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet katkera naislapsi. Hus sika metsään!

Vierailija
4/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislapsi :) :) Kiitos ;)

Ap.

Hauska ilmaisu kyllä;

Vierailija
5/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että jokainen kaksikymppinen haluaa örveltää festareilla?

Vierailija
6/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ulos koko äijä. Menköön metsästämään sitä parikymppistä... hihhihhii

Vierailija
7/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen kanssa? Itse lähtisin heti, jos tollasia uhkailisi. Ja jos ei uhkailisikaan, niin miksi kitkuttaa sellaisen kanssa, jonka kanssa ei voi tehdä ikinä mitään?

Vierailija
8/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin juuri suhteen mieheen, joka koko alemmuutta . Vertasi usein, että ollaan eri sosiaalisesta lähtökohdasta ja että minä en tiedä elämästä mitään. Maksajaksi kuitenkin kelpasin. Paljon oli hyviä puolia, mutta viinahuuruissa uhkaili erota ja ettei takuulla jää yksin. Mielestäni tuollainen uhittelu ei kuulu parisuhteeseen, olipa kännissä tai ei.

Vierailija
9/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että jokainen kaksikymppinen haluaa örveltää festareilla?

Tämä on se ukonkin mielikuva, että örvellystä mudassa. Sielä voi ihan katsoa ja nauttia musiikista, sivistyneesti.

Ja olen kyllä ihan varma että miehen kuvailema seksikäs pimu ei karvalakki korvilla istu vaan kotona.

Ap.

Vierailija
10/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että miehellä on nyt miesten vaihdevuodet menossa. Häntä pelottaa se että vaimo on nuorekas ja vetreä. Luultavasti uhoaminen parikymppisestä misusta on säälittävää pelkoa siitä että AP hommaa nuoren rakastajan sieltä festareilta.

Mutta joo, jos mies oli nuorempana aktiivinen ja tykkäsi käydä edes jätskikiskalla, sitten veisin herran lääkärille testamaan testosteronitasot.

Jos aina ollut tuommoinen nössykkä, ehdottaisin että ap hommaa itselleen nuorekkaamman miehen ja nössykälle eläkeläismummon kaveriksi :)

Vierailija
11/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet miehen kanssa jos teillä on aivan erilaiset tavoiteet elämässä, etkä pysty häntä kunnioittamaan? Selkeästi mieskään ei ole tyytyväinen kun haaveilee paremmasta.

Kannattaisi ehkä rauhallisena hetkenä pysähtyä keskustelemaan mitä toiveita teillä on tulevaisuudelta ja jos yhteistä säveltä ei löydy niin ero saattaisi tehdä teistä molemmista onnellisempia.

Vierailija
12/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noiden miehen puheiden 2 kymppisestä meinnnut usein keskeyttää ja sanoa, että minä ihan oikeasti hankin kohta menevämmän miehen. En haluaisi eläköityä jo nyt kiikkustuoliin. Katuisin sitä myöhemmin kun olen ihn oikeasti vanha.

Ap.

Vierailija
13/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mäkin luulin, kun meille tuli ero, että ei toi mun eksä joka silloin oli 52 vuotta ja kaljamahainen veltto paskapää, ikinä saa ketään naista. Nyt on potutus iso, kun eksä on jo pari vuotta asunut itseään 25 vuotta nuoremman  erittäin kauniin ja akateemisesti koulutetun naisen kanssa. Ihmeelliset on rakkauden tiet. Itse en kelpaa kenellekään, tietenkään, vaikka olen timmi ja tervepäinen viisikymppinen, omat rahat on ja niillä elelen, hyvä työkin ja hyvät välit lapsiin, joista enää nuorin asuu kotona. Taannoin ihmettelin tätä yhdelle miespuoliselle työkaverille. Se tokaisi, että ethän suutu jos hän sanoo totuuden ja sitten se sanoi, että olen yksinkertaisesti liian vanha. Parasta ennen -päivämääräni kuulemma umpeutui jo 15 vuotta sitten. En suuttunut kun tuonhan mä jo tiesin.

Mukavan naisvihapäiväunen näit, kilttimies 😀

Vierailija
14/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mäkin luulin, kun meille tuli ero, että ei toi mun eksä joka silloin oli 52 vuotta ja kaljamahainen veltto paskapää, ikinä saa ketään naista. Nyt on potutus iso, kun eksä on jo pari vuotta asunut itseään 25 vuotta nuoremman  erittäin kauniin ja akateemisesti koulutetun naisen kanssa. Ihmeelliset on rakkauden tiet. Itse en kelpaa kenellekään, tietenkään, vaikka olen timmi ja tervepäinen viisikymppinen, omat rahat on ja niillä elelen, hyvä työkin ja hyvät välit lapsiin, joista enää nuorin asuu kotona. Taannoin ihmettelin tätä yhdelle miespuoliselle työkaverille. Se tokaisi, että ethän suutu jos hän sanoo totuuden ja sitten se sanoi, että olen yksinkertaisesti liian vanha. Parasta ennen -päivämääräni kuulemma umpeutui jo 15 vuotta sitten. En suuttunut kun tuonhan mä jo tiesin.

Oma äitini 65v löysi itselleen hieman itseään nuoremman miehen. Isäni jälkeen äiti on ollut vuosia sinkku. Äitini on köyhä ja asuu vuokralla. Mies on suomalainen ja piiritti äitiä pari vuotta. Että kyllä sitä voi vanhempanakin vielä rakastua.

Vierailija
15/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, että onko sun elämä tuon arvoista, ap. Oletko valmis vanhenemaan henkisesti ennen aikojasi tuollaisen miehen kanssa? Lähde itsesi festareille ja terassille yms kesällä ja tutkaile, miltä elämä tuntuu ilman ilonpilaajaa. Olisi tosi raskasta elää tuollaisen kumppaniaan alaspäin vetävän riippakiven kanssa loppuelämä, mutta omapahan on valintasi.

Vierailija
16/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myöskin, että onko tämä hyvinkin yleistä, että 5 kymppiä hipova mies ei kiinnostu enää mistään muusta kuin työnteosta ja tietokoneen tuijottelusta kotona?

Ap.

Vierailija
17/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purskahda nauruun ensi kerralla 😊

Vierailija
18/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin myöskin, että onko tämä hyvinkin yleistä, että 5 kymppiä hipova mies ei kiinnostu enää mistään muusta kuin työnteosta ja tietokoneen tuijottelusta kotona?

Ap.

On. Mun tuttavapiirissä useimmat 50+ naiset käyvät ulkona juhlimassa, kulttuuririennoissa, kursseilla, urheilemassa, retkillä, sukulaisissa ja matkoilla useimmiten yksin tai tyttökaveriensa kanssa.

Näiden naisten miehet istuvat kotona murjottamassa, elleivät ole töissä. Elääkkelle jäätyään yhden mies on jopa muuttanut pysyvästi asumaan kesämökille, rouva asuu yksin heidän kaupunkiasunnossaan. Yhden mies ei edes syö kotona vaimonsa kanssa enää, ei aamupalaa eikä päivällistä, vaikka siis asuvat yhdessä ja mies on eläkkeellä.

Aika kaukana siitä mitä moni nainen parisuhteeltaan haluaa.

Vierailija
19/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset on keskimäärin aktiivisempia, myös myöhemmin eläkeiässä. Työväenopiston kurssit on täynnä 40-80 v. naisia. 

Vierailija
20/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä repeäisin nauruun jos tavisukko sohvanpohjalta uhoaisi tuollaista. Pyytäisin että tuo sitten mimmin näytille kun sellaisen saa itselleen, lupaisin tarjota kahvit:)

Tai sanoisin että otetaanko kisa kumpi saa nopeammin nuoren murusen itselleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi