Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikoittain näkee keski-ikäisiä tiuskivia lihavia naisia. Pysykää pliis kotona, jos ette osaa käyttäytyä.

asiakaspalvelija
31.05.2017 |

Kuppi meinasi kellahtaa nurin, kun tänään eräs keski-ikäinen nainen töksäytteli totuuksiaan. Näitä tulee nykyään aivan liikaa vastaan. Pysykää kodeissanne älkääkä myrkyttäkö ympäristöä huonolla käytöksellänne!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä sitten erään kaupan postipisteen työntekijä jutteli vain toisen työntekijän kanssa eikä ollut huomaavinaan. Sitten tiuski minulle, asiakkaalle... Lähetin pomolle palautetta moisesta käytöksestä.

Toisen kaupan kaksi myyjää leveilivät ostoksillaan minulle, asiakkaalle, ja kehottivat minuakin ostamaan kyseisiä tuotteita.. Oli viimeinen kerta kun ko. kaupassa asion...

Tänään eräs virkailija käyttäytyi minua, itseään vanhempaa henkilöä kohtaan niin kuin en olisi tiennyt asiasta mitään... Kyllä tiuskaisin koska se oli hänen perusolettamuksensa etten tiedä asiasta mitään. Kannattaisi ensin tarkistaa miten asia on ja sitten vasta alkaa mitätöimään asiakasta..

Kaikki tapaukset parin päivän sisään. Onneksi voi aina lähettää pomoille palautetta kuinka on "palveltu".

Vierailija
2/14 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä muute on että useimmat miehet vanhenee charmantisti ja tyylikkäästi mutta naisista tulee ihan järkyttäviä paksuja kusipäitä? Ei ihme että niiden miehet heittää ne pihalle ja ottaa nuoren ja kauniin tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset nuoret naiset ei ole edes kovin kauniita, en hehkuttaisi noita. samanlaisia vielä elähtäneempiä taitaa noista tulla keski-iässä.

Vierailija
4/14 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pysähtyisi moni virasto, laitos ja koulu, jos noudattaisimme kehotustasi. Sorry jos mieluummin pidämme pyörät pyörimässä kuin keskitymme olemaan ihastuttavia.

Vierailija
5/14 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä muute on että useimmat miehet vanhenee charmantisti ja tyylikkäästi mutta naisista tulee ihan järkyttäviä paksuja kusipäitä? Ei ihme että niiden miehet heittää ne pihalle ja ottaa nuoren ja kauniin tilalle.

Johtuu huonosta kohtelusta vähemmästäkin katkeroituu☺ tasapulisuuden nimissä, olen kohdannut myös kärttyisiä kuivia äijänkäppänöitä.

Vierailija
6/14 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lihavuus ap:n kertomukseen liittyi miten? Tais olla vaan jutun pääpointti, huoh....

Vierailija
7/14 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos olen kamala kiukuttelija jo kaksikymppisenä?

Vierailija
8/14 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän ystävällisestä kommentistasi.

Minkä ikäinen äitisi on?

Vierailija
9/14 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suomalaiset keski-ikäiset miehet ovat tutkitusti naisia ylipainoisempia, on kaljamahaa ja kaljunalkua sekä erektio-ongelmia. Vai missä muka parveilee näitä charmantteja keski-ikäisiä adoniksia (??) - kyllä sellaisia täytyy lähteä kauempaa hakemaan.

Aloite avioeroonkin tutkimusten mukaan tulee useimmin naisilta Suomessa.

Vierailija
10/14 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne suomiakat on ylipainoisia, enemmän kuin miehet.

Vierailija
11/14 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tullut juuri tuollainen keski-ikäinen akka pienellä aikaa. Olen miettinyt, mistä se johtuu. Se johtuu siitä, että tähän asti on nössönä niellyt kaikenlaisia ääliöitä palveluammateissa 20 vuotta. Ihmisiä, jotka on tyhmiä, hitaita ja osaamattomia. Nyt alkaa olla mitta täynnä. Ei vaan enää jaksa olla mukava kaikille. Koko elämänsä on ollut "kiltti tyttö", hymyillyt, sietänyt typeryyttä palveluammateissa olevilta, niellyt huonon kohtelun, tyytynyt aina vähään jne. Ja vielä kiittänyt paskasta palvelusta lopuksi maksavana asiakkaana.

Enkä nyt tosiaan tuolla yleensä räyhää, Avaan vaan suuni aika herkästi, jos olen tyytymätön. Se on nähdäkseni oikeuteni, koska maksan siinä tilanteessa jostain. Kyllä Suomessa oikeasti on palvelukulttuurissa jotain vikaa. Työntekijät on hirveän jäykkiä henkisesti. Kerronpa hauskan esimerkin, josta nyt en jaksanut edes mussuttaa, mutta kuvaa parhaiten tätä toimintaa täällä. Olin torilla. Siellä myytiin pannuilta ruokaa. Lapseni halusi lohta. Olimme syöneet hetkeä aiemmin ruuan kotona, mutta kun oli sitä lohta siinä paistumassa. Jättiannos lohta, perunoita, wokkia jne oli 12 Euroa. Ihan liikaa, haluttiin vaan pieni lohenviipale. Kysyin, että ottaisin lohta, niin tämä umpityhmä myyjä vastasi, että "ei sitä voi ottaa, jos ei ota tota annosta". Katsoin suu auki. Kuinka joustamaton ja typerä voi torimyyjä olla? Tottakai myyjä myy aina. Olisi ottanut sieltä pienen palan lautaselle ja hymyillyt herttaisesti vaikka "6 Euroa" ja olisimme maksaneet sen mukisematta. Missään muualla päin maailmaa ei myyjä jätä ottamatta asiakkaalta rahaa. Asiakas haluaa jotain ja sillä on raha kädessä, muualla mietitään heti, miten se asiakkaan raha saadaan omaan taskuun. "Kaikki käy" on se asenne monissa maissa. Asioita sävelletään, pääasia, että kauppa käy!

Vierailija
12/14 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa ,sekin on tutkittu juttu eikä mikään mutu tuntuma.

Vierailija
13/14 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen YLIPAINOINEN NAINEN, 53. Syön suklaata ja herkkuja kun siltä tuntuu, poltan savukkeen jos siltä tuntuu. Miksi elämä pitäisi perustaa enää tällä iällä miesten miellyttämiseen saati iskemiseen. Katsokaa, kun se ajattelu ja mielenkiinnon kohteet muuttuu. Viisikymppinen ja kolmekymppinen ei ajattele samalla tavalla. On ikäänkuin paljon vapaampi. Eli kaikki lihavuudesta jauhavat, tukehtukaa sappinesteeseenne!

Vierailija
14/14 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, tässä THL:n tilastofaktaa: https://www.thl.fi/fi/tutkimus-ja-asiantuntijatyo/hankkeet-ja-ohjelmat/…