Tatuoinnit, hiustenvärjäilyt, lävärit sun muut ovat ihan jees, mutta kenen hemmetin mielestä se korvien venyttely on hyvännäköistä?
Tarkoitan siis nimenomaan naisten ulkonäköä tässä. Varmaan 98 % noista korviaan venytelleistä naisista katuu sitä myöhemmin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Musta ne on hyvännäköisiä, niin naisilla ku miehilläkin.
Ok. I stand corrected.
Ap
Miksi juuri kyse naisista? Korvia kuitenkin venyttävät erilaiset henkilöt sukupuoli-identiteetistään riipumatta. Lisäksi tiettyyn pisteeseen asti ne palautuvat, kun korun ottaa pois.
Kauheita ovat. Onko kellään kokemusta niiden korjausleikkauksesta, onnistuuko helposti/ollenkaan?
Minusta ne ovat yhtä vastenmielisen näköisiä sekä miehillä että naisilla, eli en ymmärrä ap:n rajausta vain naisiin.
Onneksi kuitenkin (ainakin tuttavillani) korvanlehdet palautuvat melko normaaleiksi, kun noiden käytön lopettaa.
Mä en ainakaan tykkää, karmeen näköset semmoset reiät joista mahtuu sormi läpi.
Ei muutama milli haittaa, mutta sitten ku mennään isompiin lukuihin niin yököttää (yli 6mm)
Ja ei, en ole kukkahattutäti vaan parikymppinen nainen.
Vein joskus tuollaisen baarista kotiin. Yllätti, että ne venytykset haisee ihan kunnolla. Ne kai jotenkin märkii ja korun alla on kosteutta jumissa. Ihan mukava leidi kyllä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan siis nimenomaan naisten ulkonäköä tässä. Varmaan 98 % noista korviaan venytelleistä naisista katuu sitä myöhemmin.
Äläs nyt kun pian tulevat afrikkalaishenkiset huulivenytykset puupalojen avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vein joskus tuollaisen baarista kotiin. Yllätti, että ne venytykset haisee ihan kunnolla. Ne kai jotenkin märkii ja korun alla on kosteutta jumissa. Ihan mukava leidi kyllä muuten.
Niiden ei kuulu haista miltään. Tää leidi siis feilas hoidon, niitäkin kuuluu hoitaa. Olen siis entinen venyttelijä. Nyt on aikas normaalit reiät.
Normaalitkin korvareiät koruineen haisee, jos niitä ei puhdisteta. Eli ottakaahan nyt ne nappikorvikset pois ja putsatkaa ne :)
Mulla on itsellä 1cm kokoiset venytykset, ollut 10 vuotta jo. Tykkään niistä ja ne on mun mielestä kivan näköiset tiettyyn pisteeseen asti. Nämä palautuvat normaalin näköisiksi, jos on pari viikkoa ilman koruja.
Sellaiset korvat, joissa korvanlehti on isompi kuin muu korva, on ällöttävät...varsinkin ilman sitä korua, kun korvasta roikkuu löysä nahkalenkki...
Ymmärrän, että minunkin pienet venytykset voi olla jonkun mielestä kamalat...mutta ei näihin kukaan ole kiinnittänyt ikinä huomiota.
Kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt kun pian tulevat afrikkalaishenkiset huulivenytykset puupalojen avulla.
Näitähän näkee jo...Suomessa ei niin paljoa, mutta esim. Instagramissa on melko hurjia venytettyjä alahuulia...se on oikeasti OKSETTAVAA...
Vierailija kirjoitti:
Kauheita ovat. Onko kellään kokemusta niiden korjausleikkauksesta, onnistuuko helposti/ollenkaan?
Onnistuu. Yksinkertainen toimenpide. KVG.
Mulla on 6mm venytykset, omaa silmää miellyttää ehkä noin max. 20 mm venytykset mutta en aio venytellä enempää.
Oikein hoidettuna venytetyt korvalehdet eivät todellakaan haise. Toki jos pitää jotain akryylipaskaa niissä eikä ikinä putsaa niin varmasti kertyy kuollutta ihosolukkoa tuoksahtamaan. Itse käytän arkena orgaanista materiaalia olevia koruja, toisinaan myös terästä tai titaania. Otan korut aina pois suihkuun mennessäni, pesen korvat normaalisti ja pyyhkäisen korut paperilla. Ei haise. :)
Yök, ällöttävät kaikilla. Sellaiset ihan pienet muutaman millin reiät vielä menettelevät, mutta niitä monen sentin venytyksiä en vaan ymmärrä ja vielä vähemmän sitten kun korut ottaa pois, niin jäljelle jää repaleiset roikkuvat Dumbo-korvanlehdet.
Musta ne on hyvännäköisiä, niin naisilla ku miehilläkin.