Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hölmöä? Lapsen nimistä...

Vierailija
28.03.2006 |

Esikoisen aikana juttelimme nimistä ja esikoiselle päätettiin Tilda-nimestä (tietettiin että oli tyttö). Puhuttiin myös siitä mitä seuraavalle tulisi nimeksi jos olisi tyttö (nyt siis olen raskaana taas...)

Vaihtoehtoina olivat Tiuku, Tia sekä Tinka. Tiuku tai Tia ovat mukavia mutta Tiuku jotenkin erityisen kiva. (Tinkasta tulee mieleen pinka = pissiä)

Nyt sain kuulla että miehen työkaveri (tai oikeastaan yksi pomoista) niin niiden tytön nimi on Tiuku.

Voimmeko antaa seuraavalle Tiuku-nimen vaikka miehen työkaverin lapsi on kanssa Tiuku?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voisi? Ehkä en antaisi samaa nimeä kuin parhaalla ystävälläni mutta mitä väliä on miehesi pomolla???

Vierailija
2/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehen työkaverin lapsen nimi ei mitenkään liity oman lapsenne nimeen. Ihan lähisukulaiset on asia eri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kaveria kyllä kutsutaan aina lempinimellä, ja kun ehdotin nimeä, en edes muistanut, että tämän kaverin oikea nimi on sama. Laitoimme nimen siitä huolimatta.

Vierailija
4/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jos sitten tykätään pahasti jos annamme saman nimen, vaikkakin " päätimme" nimestä aikoja sitten :)

Vierailija
5/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään työkaverin pojan nimeksi tuli Onni. No kaksi muuta sai pojan puoli vuotta myöhemmin. Kumpikin olis halunnu pojalle nimeksi Onni, mutta eivät voineet laittaa, ku kerran nää toiset oli ehtiny. Ja vielä kovasti harmittelivat sitä.

Vierailija
6/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kanssa nimestä Tinka paljon.

Miten olis Tuike? Aika samantyylinen kuin Tiuku, mutta kuitenkin eri..

Tilda on myös yksi suosikkinimistäni.

Me päätettiin esikoista odottaessa että hänestä tulee Elli. Niin tuli.

Kakkosta odottaessa päätettiin että tulee Kalle jos on poika.

Eipä ollut Kallen näköinen ollenkaan, vaan aivan Eino. ;-)

Eli saattaa se vauva ollakin sitten aivan erinäköinen kuin valittu nimi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi