Miehet, mihin katsotte kun tulette takaapäin?
Kommentit (141)
Katselen tabletilta ex tyttöystäväni kuvia ja kuvittelen harrastavani hänen kanssaan seksiä. Ex tyttöystäväni on paljon paljon laihempi ja seksikkäämpi mitä vaimoni. Siksi fantasioin seksistä ex tyttöystäväni kanssa.
Luonnollisesti vaimoni ei tiedä mitä hänen selkänsä takana tuossa tilanteessa puuhastelen.
Katselen pyllyn pyöreitä muotoja..ja myös sitä kun pillu liikkuu vähän ulos ja sisään työntöjen tahdissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta on jos nainen älyää itse levittää käsillä persereikäänsä ihasteltavaksi takaapäin naidessa
Mutta silloin nainen tupsahtaa nenilleen.
Parempi vain. Pylly nousee entistä enemmän pystyyn
Peilistä katson kun rinnat heiluu panemisen tahdissa.Tulee vain nopeasti kun näyttää niin upealta
Edessä olevaan peiliin katson. Hyvin tarkkaan katselen kasvojen ilmeitä. Varsinkin loppujyystön aikana.
Vierailija kirjoitti:
Peilistä katson kun rinnat heiluu panemisen tahdissa.Tulee vain nopeasti kun näyttää niin upealta
Alkutyönnöillä heilahtelu on suurta, tahdin kiihtyessä rinnat osoittavat alaspäin ja vain värähtelevät
Vierailija kirjoitti:
Pöllönsilmää tietysti
Tämähä se olis.
Haaveilen vaimoni tiukasta pepusta.
Kaupassa, kumartuneena alahyllyille, nuori nainen paljasti vahingossa minihameen alta, narun takaa...ruskean silmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkutyönnöillä heilahtelu on suurta, tahdin kiihtyessä rinnat osoittavat alaspäin ja vain värähtelevät
Itse huomannut tämän saman en tiedä mistä se johtuu mutta ehdottamasti peili edessä ja nainen kontillaan että rinnat ovat ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Edessä olevaan peiliin katson. Hyvin tarkkaan katselen kasvojen ilmeitä. Varsinkin loppujyystön aikana.
Sama ja etenkin jos vaihdan lopussa peppuun niin kiihottavinta on naisystäväni kasvojen ilmeet.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Paitsi että en katso kasvoja, vaan omia rintalihaksiani ja saatanpa vetäistä hauisposen päälle.
Olen aika kiihottavan näköinen mies.
En tajua mitä katsottavaa on kenenkään perssilmässä, ei ainakaan mitään seksikästä. Yök.
Vierailija kirjoitti:
En tajua mitä katsottavaa on kenenkään perssilmässä, ei ainakaan mitään seksikästä. Yök.
Kyllähän seksikkään naisen seksikäs piukea reikä houkuttelee koskemaan, katsomaan ja hyväilemään.
Katson korsettiin verhottua selkää, tiukkoja sukkanauhoja, sukanreunoja, peppua....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ja etenkin jos vaihdan lopussa peppuun niin kiihottavinta on naisystäväni kasvojen ilmeet.
Toimii etenkin seisaaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän seksikkään naisen seksikäs piukea reikä houkuttelee koskemaan, katsomaan ja hyväilemään.
Vain miehet kuvittelevat, että tuo tuntuu naisesta hyvältä, ei oo kummoista. Sama kuin hinkkaisi kyynärpäätä. Naisen nautinto tulee ihan muualta...
Minä taas katson miten sormeni ensin hyväilee syljellä liukastettua peppureikää samalla kun nain takaa päin. Hetken päästä sormi luiskahtaa peppuun sisään ja aloitan sormella pumppaavan liikkeen samalla kun jatkan naimista ykköseen. Kauaa ei tätä tarvitse tehdä kun vaimo huutaa orgasmin kourissa. Siitä ei sitten menekään kauaa kun annan itse itselleni luvan laskea spermat vaimon pilluun.
Näin meillä. Ja takaa päin on tätä nykyä vaimon lemppari asento. En tiedä johtuuko se juuri tästä peppureijän hyväilystä vai siitä että tässä asennossa kaluni osuu hänen mielestään parempaan kohtaan pillussa.