Miehet, mihin katsotte kun tulette takaapäin?
Kommentit (141)
pekka mietti seuraavaa leiri matkaa
Vierailija kirjoitti:
Naisen pepun kaarta, johon painuu kireällä oleva sukkanauha
Lantiota, jota koristaa burgundin värinen sukkanauhavyö
Yläselkää puolikuppirintaliivien takaosan kanssa
Mulla täysin sama!
t: make67
Parasta on jos nainen älyää itse levittää käsillä persereikäänsä ihasteltavaksi takaapäin naidessa
Minusta näyttää,että tuo vaginan kalvo jonkin verran tulee ulospäin ,kun vedän kalua ulos. Näyttää se kiihottavalta, mutta huolestuttaa, ettei se venyessään revähdä.
Katson naiseni avosukkahousuihin verhottua persettä kun panen pitäen lanteista kiinni. Painan todella kovaa pitäen lanteista kiinni perseen värähdellessä lantiotani vasten. Pumppaan spermat syvälle muristen kun karhu naisen kiljuessa orgasmissa pillun lihasten lypsäessä kulliani. M 32.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta katsella persereikää. Ainoastaan puuttuisi, että sieltä puskis ulos paskaa. Hyi.
Totta, sairaan kiihottaava näky se orgasmissa supisteleva ryppyreikä on. Aina lähtee itelläkin kun sen näkee.
Ei siellä paljoa muuta näy kuin pöllönsilmä kun naisellani on niin vaatimattoman kokoiset häpärit. Exällä oli isot, ja ne seurasivat kullinvartta ulos vetäessä. Näytti siltä,mkuin ne olisivat huutaneet hei älä mee.
Silloin harvoin kun tulen takaapäin se tapahtuu yleensä seisoviltaan niin että olen takana ja tyttöystävä pyllistää vähän ja kohottaa peppua nojaten seinään. Silloin katselen pitkiä hiuksia ja tyttiksen ilmeitä kun käännän hänen päätään ja kurottaudun suutelemaan. Tosin naidaan näin vain hetki koska mulla on kiire vaakatasoon ja tyttöystävän päälle lähäriin.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä paljoa muuta näy kuin pöllönsilmä kun naisellani on niin vaatimattoman kokoiset häpärit. Exällä oli isot, ja ne seurasivat kullinvartta ulos vetäessä. Näytti siltä,mkuin ne olisivat huutaneet hei älä mee.
Ai jaa eli hän ei ole yhtään kiihottunutkaan. Häpärit paisuu suuriksi kun nainen on valmis.
Persaukkoa tietty. Jos tulee vielä pieru, se kruunaa panon.
Pakaran kaaria. Fakta kyllä on kun tulen, niin silmäni painuvat väkisin puoliksi kiinni ja pää taipuu taaksepäin, kurkusta pääsee korahdus.
Vierailija kirjoitti:
Parasta on jos nainen älyää itse levittää käsillä persereikäänsä ihasteltavaksi takaapäin naidessa
Sokeaksi tulet kun peräreikää liian pitkään vahtaat!
Vierailija kirjoitti:
Mutta silloin nainen tupsahtaa nenilleen.
Vierailija kirjoitti:
Pakaran kaaria. Fakta kyllä on kun tulen, niin silmäni painuvat väkisin puoliksi kiinni ja pää taipuu taaksepäin, kurkusta pääsee korahdus.
Sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pääsi taipuu ja korahtelet?
Minä katson telkkarista jalkapalloa.
Katson vaimon pillunhuulten edestakaista liikettä kullin varrella. Ne venyy kiihottavasti muutaman sentin pitkin kullia ulospäin vetäessä. Tämä näky laukaisee minut ja usein rojahdan hänen selkään työntäen kullin palleja myöten pilluun nytkimään ja tarraan samalla rinnoista.