Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mihin katsotte kun tulette takaapäin?

Vierailija
31.05.2017 |

Ette kai vaan peräaukkoon tuijota?

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson vaimon pillunhuulten edestakaista liikettä kullin varrella. Ne venyy kiihottavasti muutaman sentin pitkin kullia ulospäin vetäessä. Tämä näky laukaisee minut ja usein rojahdan hänen selkään työntäen kullin palleja myöten pilluun nytkimään ja tarraan samalla rinnoista. 

Vierailija
82/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valioliigaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pekka mietti seuraavaa leiri matkaa

Vierailija
84/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pepun kaarta, johon painuu kireällä oleva sukkanauha

Lantiota, jota koristaa burgundin värinen sukkanauhavyö

Yläselkää puolikuppirintaliivien takaosan kanssa

Mulla täysin sama!

t: make67

Vierailija
85/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on jos nainen älyää itse levittää käsillä persereikäänsä ihasteltavaksi takaapäin naidessa

Vierailija
86/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näyttää,että tuo vaginan kalvo jonkin verran tulee ulospäin ,kun vedän kalua ulos. Näyttää se kiihottavalta, mutta huolestuttaa, ettei se venyessään revähdä. 

Vierailija
87/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson naiseni avosukkahousuihin verhottua persettä kun panen pitäen lanteista kiinni. Painan todella kovaa pitäen lanteista kiinni perseen värähdellessä lantiotani vasten. Pumppaan spermat syvälle muristen kun karhu naisen kiljuessa orgasmissa pillun lihasten lypsäessä kulliani. M 32.

Vierailija
88/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta katsella persereikää. Ainoastaan puuttuisi, että sieltä puskis ulos paskaa. Hyi.

Totta, sairaan kiihottaava näky se orgasmissa supisteleva ryppyreikä on. Aina lähtee itelläkin kun sen näkee.

Vierailija
89/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelevat metsot- taulua

Vierailija
90/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä paljoa muuta näy kuin pöllönsilmä kun naisellani on niin vaatimattoman kokoiset häpärit. Exällä oli isot, ja ne seurasivat kullinvartta ulos vetäessä. Näytti siltä,mkuin ne olisivat huutaneet hei älä mee.

Vierailija
91/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin harvoin kun tulen takaapäin se tapahtuu yleensä seisoviltaan niin että olen takana ja tyttöystävä pyllistää vähän ja kohottaa peppua nojaten seinään. Silloin katselen pitkiä hiuksia ja tyttiksen ilmeitä kun käännän hänen päätään ja kurottaudun suutelemaan. Tosin naidaan näin vain hetki koska mulla on kiire vaakatasoon ja tyttöystävän päälle lähäriin.

Vierailija
92/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä paljoa muuta näy kuin pöllönsilmä kun naisellani on niin vaatimattoman kokoiset häpärit. Exällä oli isot, ja ne seurasivat kullinvartta ulos vetäessä. Näytti siltä,mkuin ne olisivat huutaneet hei älä mee.

Ai jaa eli hän ei ole yhtään kiihottunutkaan. Häpärit paisuu suuriksi kun nainen on valmis.

Vierailija
93/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukkoa tietty. Jos tulee vielä pieru, se kruunaa panon.

Vierailija
94/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anuksen karjalaa.

Vierailija
95/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakaran kaaria. Fakta kyllä on kun tulen, niin silmäni painuvat väkisin puoliksi kiinni ja pää taipuu taaksepäin, kurkusta pääsee korahdus.

Vierailija
96/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta on jos nainen älyää itse levittää käsillä persereikäänsä ihasteltavaksi takaapäin naidessa

Sokeaksi tulet kun peräreikää liian pitkään vahtaat! 

Vierailija
97/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta silloin nainen tupsahtaa nenilleen.

Vierailija
98/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakaran kaaria. Fakta kyllä on kun tulen, niin silmäni painuvat väkisin puoliksi kiinni ja pää taipuu taaksepäin, kurkusta pääsee korahdus.

Sama juttu.

Vierailija
99/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pääsi taipuu ja korahtelet?

Vierailija
100/141 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson telkkarista jalkapalloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi