Miehet, mihin katsotte kun tulette takaapäin?
Kommentit (141)
Kaikille perseeseen tuijottajilla on joku sairas paskansyönti fetissi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille perseeseen tuijottajilla on joku sairas paskansyönti fetissi.
Lämpimänä se on parasta!
Katselen himoiten naisen persereikää ja toivon että olisin upottanut kyrpäni sinne :)
Katson sineen taivaan, tähti kirkkain sua, taas mä pyynnöin vaivaan, ohjaa pesään mua..
Enimmäkseen pakaroita, jonkun verran sitten muuta. Pillua ja omaa munaakin tulee katsottua. Kerran kun pervoiltiin katsoin miten dildo on suussa. Katselusta ja muistakin touhuista mitä nimitän leikeiksi muijan piti imeä dildoa samalla kun panin takaapäin niin ne on mulle myös silmän iloa.
Niitä leikkejä kun harrastetaan olen harmillisesti lähes aina se komenteleva. Näistä jutuista on vähän sovittu ettei mene kummallekkaan inhottavaksi. Silti ihan jännityksen vuoksi molempien perseet on ns. vapaata riistaa. Pitää ihan tänään yrittää mitä kinkyä saisi.
Monesti kasseja, kiva kun kassit hakkaa kasseja bum bum.
Vierailija kirjoitti:
Katselen himoiten naisen persereikää ja toivon että olisin upottanut kyrpäni sinne :)
Teitä kaappihomoja ei yhtään ällötä paskanhaju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä kaappihomoja ei yhtään ällötä paskanhaju?
Kaikilla osallistujilla on joka tapauksessa kaasunaamari ainakin meidän kerhon tapaamisissa.
Yleensä persereikää, samalla venyttelen sitä. Vaimo tyhjää nk. gapesta, oisko suomalainen termi ehkä täysin rentoutuneesta anuksesta.
Vaimon isoa takalistoa,karvaista pyllyreikää ja munaani kun pilluhuulet liikkuu työntäessä mukana.
Persereikää tietysti ja välillä pidänkin taukoa naimisesta ja nuolen pyllyä
viimeksi kun ajoin takaapäin paljaalla luonnollisesti katselin pöllönsilmää, kapeaa uumaa lantion jälkeen, tunsin kuinka pallit hakkasi naista vasten, puristelin lantiota katselin ulosvedossa kuinka pienet labor majorit venyi,kuuntelin huohotusta ja hillyttyä parkunaa, käänsin naisen toiseen asentoon ja jatkoin harrastamista
Viikeksi katselin mieheni kasvoja peilin kautta kun tulin strap on valjailla takaa , uikutti kuin pikku tyttö, hassu näky kun isot utareeni pompotti miehen pään päällä, ihan mukavan näköistä oli kun leveät hartijat , ja pikku perä mitä pumpata.
Mieheni katselee ponihäntääni kun tulee takaa , ihanaa kun kesken touhun lipittelee kielellä anaalia, jormaa en sinne kaipaa.
Onhan tämäkin näky peilistä kun isot utareeni heiluvat melkein lattialla joita mies kourii.
Katson Uranukseen.