Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku saanut kasvatettua peppua kotitreenillä?

Vierailija
31.05.2017 |

Olen alannut kyykkäämään, ja tekemään muunlaisiakin pakaroihin kohdistuvia liikkeitä sellaisen kuminauhan kanssa joka antaa vähän vastusta. Ajattelin ostaa sellasen kahvakuulan kyykkäämisen avuksi. Minkä painoinen olis hyvä? Ja ootteko saanu näkyviä tuloksia kotona? Mulla ainakin pakaralihaksiin sattuu aina treenin jälkeisenä päivänä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin kuulla että onnistuuko kotona vai pitääkö mennä salille että saa tuloksia?

Vierailija
2/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiinnostaa täälläkin  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kotikonstina sitä,että kävelen päivittäin korkkareilla.Siinä pysyy pakaralihakset jännittyneessä tilassa koko päivän ajan:)

Vierailija
4/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmitte ruokaa kunnolla niin varmasti rupeaa kasvamaan

Vierailija
5/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se paikka vaikuta siihen missä kyyykkäät tai teet pakaratreenejä.

Vierailija
6/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

I would rather have a flatt ass than a fat ass

Vierailija
7/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.fitnessblender.com/siteassets/blog/o_415_our-own-before-and…

Fitnessblenderin Kelli treenaa vain kotonaan - käsipainoilla, HIITiä, pilatesta, jne. monipuolisesti.

Painot siis pitää olla, pelkällä kuminauhalla peba ei kasva, mutta painot/kahvakuulat ovat halpoja ja helppo hankkia. Kannattaa tsekata siis Youtuben Fitnessblender-kanava, kaikki videot ovat täysin ilmaisia ja tykkään todella paljon heidän tyylistään! Omat tulokset vielä vaatimattomampia mutta matkalla ollaan :).

Vierailija
8/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

Tuo on osittain totta. Pelkällä treenillä ilman lisäsyömistä perse vain kiinteytyy muttei kasva.

Vierailija
9/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se paikka vaikuta siihen missä kyyykkäät tai teet pakaratreenejä.

No mietin vaan että onko ne salilaitteet aivan ehdottomia siihen pepun muokkaukseen vai käykö kotona vaan kahvakuulan kanssa?

Ap

Vierailija
10/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.fitnessblender.com/siteassets/blog/o_415_our-own-before-and…

Fitnessblenderin Kelli treenaa vain kotonaan - käsipainoilla, HIITiä, pilatesta, jne. monipuolisesti.

Painot siis pitää olla, pelkällä kuminauhalla peba ei kasva, mutta painot/kahvakuulat ovat halpoja ja helppo hankkia. Kannattaa tsekata siis Youtuben Fitnessblender-kanava, kaikki videot ovat täysin ilmaisia ja tykkään todella paljon heidän tyylistään! Omat tulokset vielä vaatimattomampia mutta matkalla ollaan :).

Hei kiitos tosi paljon tästä! Pitää varmaan se kahvakuula hankkia.

Ap

Vierailija
11/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika kirjoitti:

Tuo on osittain totta. Pelkällä treenillä ilman lisäsyömistä perse vain kiinteytyy muttei kasva.

Hyvin se ainakin leveyttä kasvaa treenaamattakin, jos riittävästi syö. Nimimerkillä Kokemusta on.

Vierailija
12/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa ajan, kun vielä kysyttiin huolestuneena muilta mielipidettä aiheesta "Ei kai vaan mun takapuoli näytä isolta?"

Vierailija
13/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muistaa ajan, kun vielä kysyttiin huolestuneena muilta mielipidettä aiheesta "Ei kai vaan mun takapuoli näytä isolta?"

Ei kiinnosta ketään.

Vierailija
14/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ olen saavuttanut tuloksia ihan kotona ja ilman mitään välineitä. Yksi tärkein liike mulle on ollut se, kun menee selälleen lattialle, jalat silleen koukkuun ylös niin et polvet osoittaa kattoon, ja sitten nostaa peppua ylös, pitää sitä jännityksessä hetken ja toisto.

Kannattaa myös huomioida se että tekee muitakin pepun lihaksia kuin vain sitä isointa, eli sellaiset jalan nosto sivulle kun jalka on suorassa ja silleen. Ja tiedät seuraavana päivänä että toimiko treeni, jos peppulihakset ovat hellänä.

Noh siinä mun neuvoni tällä kertaa, toivottavasti ilmestyy nyt taas lisää fitnesspeppuja katukuvaan 😃😃😃👌

Vierailija
15/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa se kotitreenilläkin, ainakin hoikalla.

Vierailija
16/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo nr. 14

Niin ps. yotubessa löytyy sellainen video hakemalla "butt workout" ja se treenin vetäjä on sellanen african american muija jolla on jotain vaaleanpunaista vaatetta päällä 😃 en pysty linkkaamaan koska kännykkä

Vierailija
17/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa kasvattamatonkin peppu mutta olen saanut kasvatettuakin.

Vierailija
18/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en en tajua tän tyyppistä kyselyä, kuitenkin tuolla haetaan vain varmistusta. Vastaus: ei oo - mieluisin vastaus! Helpointa tehdä itse asialle jotain, kun ei niillä kyselyillä se beba suurennu, eikä varsinkaan pienenny.

Kyykyt on kaikista tehokkaimpia, ja hyvä ruokavalio taustalle. Syväkyykyt.

Vierailija
19/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee viikko-ohjelma sarjoille ja laita homma alulle, niin me muutkin on tehty.

Vierailija
20/23 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä painoinen kahvakuula olis toimivin tähän tarkoitukseen? 6/8kg?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi