Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En laita poikani hääkuvaa kirjahyllyyn esille

Vierailija
31.05.2017 |

Menee naimisiin pitkäaikaisen "poikaystävän" kanssa ja en vaan pysty laittamaan sitä hääkuvaa näytille hyllyyn. Pystyisittekö te laittamaan lesbotyttärenne tai homopoikanne hääkuvan näytille silläkin uhalla että vieraat ihmettelee?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin siis vieraiden mielipiteet merkitsevät enemmän kuin oma lapsi ja hänen onnellisuutensa?

Vierailija
22/32 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin esille, mikä ongelma siinä muka olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin siis vieraiden mielipiteet merkitsevät enemmän kuin oma lapsi ja hänen onnellisuutensa?

Jep

Vierailija
24/32 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi minäkään poikani hääkuvaa kirjahyllyyn, mutta se johtuu siitä, että kirjahyllyssäni on vain ja ainoastaan kirjoja. Enkä muuallakaan kodissani pidä valokuvia esillä. Poikani valinnasta olisin ylpeä ihan puolison sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
25/32 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi tapana pitää kuvia hyllyssä, niin kyllä, laittaisin. Ehdottomasti. (Mun hyllyssäni on pelkkiä kirjoja.)

Vierailija
26/32 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä isällänikään ole ainuttakaan kuvaa veljeni häistä edes tallella saati esillä, koska veljeni meni naimisiin naisen kanssa, joka oli syntymässä todettu pojaksi.

Siinä voi sitten jokainen miettiä keskenään, että rakastaako oikeasti lastaan vai sitä ihannetta mikä siitä lapsesta olisi voinut haaveissa tulla. Tappion kärsii se joka jää ennakkoluulojensa takia ihmissuhteista paitsi.

En ymmärrä kirjoituksestasi tätä kohtaa: "(...) veljeni meni naimisiin naisen kanssa, joka oli syntymässä todettu pojaksi (...)".

Siis mitä, onko se veljesi "vaimo" siis transu? Eli, onko hän siis käynyt sukuelintensilpomis- ja vaihdosleikkauksessa, so. onko hän vaihtanut sukupuolta? Onko tämä veljesi "vaimo" siis hermafrodiitti, eli onko hän siis setä josta onkin tehty täti?

Vai tarkoitatko tuolla kohdalla "(...) joka oli syntymässä todettu pojaksi (...)", että synnytyslaitoksen kätilöillä, lääkäreillä ja mitä niitä muita siinä tilanteessa vielä on, oli tapahtunut virhe, "fiba" tai "väärä diagnoosi" sukupuolen suhteen, ja toisella katsomalla selvisikin, että hänellä on pimppi ja että hän on tyttö?

Jos tämä veljesi "vaimo" on täystransu ja oikein vartavasten leikelty sukupuolenvaihtaja, niin että hän oli tosiaankin oikeasti poika ja että hänellä oli heppi pitkälle nuoruusikään tai jopa aikuisuuteen asti, niin isäsi ei tosiaankaan kärsi mitään "tappiota" (?) siinä kun ei tunnusta tuollaista lekkeripeliä ja epäavioliittoa miksikään, ei omista kyseisen avioparin karikatyyrin ja irvikuvan "hää"kuvaa, eikä ole mitenkään yhteyksissä kyseiseen erikoiseen parivaljakkoon, siitäkin huolimatta, että toinen näistä friikeistä on hänen oma poikansa.

Ei tuollainen pariskunta ole mikään oikea pariskunta. Ei kaikkea hullua tarvitse suvaita eikä tukea. Tuo on "epäsiunattu" elämäntapa ja liitto; siis jos se veljesi "vaimo" on leikelty transseksualisti-sukupuolenvaihdoshörhö, ja kyse ei ole vain pienestä merkintävirheestä synnytys(/syntymä-)salilla elämän ensimmäisenä päivänä.

Vierailija
27/32 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeätkö poikaasi?

Vierailija
28/32 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin

Vierailija
29/32 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laita kenenkään valokuvia kirjahyllyyn. Minun kirjahyllyni on kirjahylly.

Minulle kaikki lapseni ovat tärkeitä ja rakkaita, riippumatta siitä, ovatko sinkkuja vai pariutuneita.

Vierailija
30/32 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, lapsi on vielä pieni mutta hyvinhän se kuva sopisi tuohon minun ja oman vaimoni hääkuvan viereen. Olen siis nainen itsekin.

Vierailija
31/32 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti laittaisin. Vieraille sanoisin että siinä on poikani ja hänen miehensä. Olen ylpeä pojastani. 

Vierailija
32/32 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle merkitsee oman poikani tunteet paljon enemmän kuin tuttavien ja sukulaisten ajatukset, eli laittaisin, jos siellä.muidenkin hääkuvat olisi. Harmi, että sinun pitää olla niin keskeneräinen ja heikko, että toisten mielipiteet vaikuttavat sinuun silloinkin kun kyse on oman lapsesi valinnoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi