Robinin Hula-hula aiheuttaa närkästystä - muistattekos, mitä Dingo lauloi 11-12-vuotialle sinfonkiranteille?
"Mä kanssas rakastelen taas ja taas ja taas ja taas. ...ja kaipaus repii heikkoo rintaa lähetyssaarnaajaaaan"
Itsekin yksitoistavuotiaana fanina vähän hihittelin ja ymmärsin, että tuo oli kyllä tarkoitettu noille isommille tytöille ja kohta tulee Kulkuri ja kaunotar, joka toi aina mieleen viereisen pulpetin Tonin.
Pitäkää yksinkertaiset asiat yksinkertaisina.
Kommentit (35)
laulettiin muksuina raptoria oi beibi, missä laulettiin raiskauksesta, seinään paiskomisesta sekä ryhmä seksistä
Vierailija kirjoitti:
Kävikö Dingo esiintymässä lapsille? Ei tainnut.
Kävi! Oli lasten urheilutapahtuman avajaisissa, svul kesäkisat tms. Olin mukana urheilemassa ja noin 10v.
Vierailija kirjoitti:
Robinin biisihän on ihan kesy! Vasta muistelin, kun 10-11 -vuotiaina hoilattiin täysillä Raptorin Oi beibeä. Näin jälkeenpäin tajuan, etten kyllä ymmärtänyt sanojen merkitystä silloin, ja nyt näin äiti-ihmisenä olisi kyllä kamala kuulla, että oma lapsi sitä laulaisi! Robin painii ihan pehmosarjassa!
No meidän lapsuus oli huomattavasti rennompi, luojan kiitos.
Ja ihan hyviä ihmisiä meistä kai tuli ;)
Biisiä ei todellakan voi sanoa laadulla pilatuksi. Iltasanomissa oli pari säkeistöä mallina. Mitä lapsille nykyisin tarjotaankaan.
Vierailija kirjoitti:
kyllä nyt täytyy laulaa ainoastaan popsi,popsi porkanaa
Mutta ei liian vihjailevasti ja se porkkana olisi ehkä epäilyttävän muotonsa takia parempi muuttaa pähkinäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei liian vihjailevasti ja se porkkana olisi ehkä epäilyttävän muotonsa takia parempi muuttaa pähkinäksi.
Ai kannustaa nuolemaan palleja?!?
Kukkahattutädiltä tippuu horsmat lakista!
Toivottavasti Robin ei itse tästä kovin joutuisi kärsimään, olisi ikävää jos niin fiksu ja taitava artisti saisi jonkin naisia seksuaalisoivan kuvan tms. aivan turhaan.
Pikkusen on osalla porukalla reaaliteetit hukassa...
http://www.is.fi/viihde/art-2000005234669.html
Ilta-sanomat vielä jaksaa heittää lisää vettä myllyyn. Olispa hauska tietää mitä itse Robin tuumais tästä jupakasta
Vierailija kirjoitti:
http://www.is.fi/viihde/art-2000005234669.html
Ilta-sanomat vielä jaksaa heittää lisää vettä myllyyn. Olispa hauska tietää mitä itse Robin tuumais tästä jupakasta
Tuskin se itse mitään osaa sanoa - katsotaan mitä levy-yhtiö suuhun laittaa.
Olikos se ysärin alkua, kun hinkutettiin Lambadan tahdissa?
Vierailija kirjoitti:
Mä kuuntelin Raptoria, ja diggaan edelleen. Peruskoulu päättyi keskiarvolla 9,5, nykyisin DI&KTM ja johtajana kiinteistöbusineksessa. Ehkä ilman Raptoria olisin vielä suurempi johtaja jollain vielä kovemmalla alalla?
Tai sitten ilman Raptoria olisit pehmoalalla. DI:n sijasta olisit diakoni.
Hienoa kukkikset ja media, nyt on saatu suunnilleen ainoalle fiksulle nuorten idolille tällanen syntipukin imago.
Jossain vaiheessa ne lapset kuitenki siirtyy kuuntelemaan poppia/räppiä sen titi nallen sijaan, nii nyt jos Robinillekin läntätään vanhempien toimesta ikävä kuva, nii kyllähän ne nyt voi sit kuunnella Jvgtä tai Lindemania, ja niillähän ne sanotukset on oikeasti aika sopimattomia aikuisillekin.
Robinin biisit ei mielestäni ole mitenkään seksismiä korostavaa tai naisia alistavaa.
Miten eskimot suutelee -biisissäkin(joka lähtökohtasesti oli muka niiiin kamala) lauletaan et: "Mennään sun rytmissä, ei tarvi pelätä, meil ei oo kiirettä-ä-ä" ja "En haluu sulta viedä, mä haluun antaa"
Tässä siis meinaan et ei oo mun mielestä mitenkaan naisia alistava tai naisen esineellistämistä.
Nyt ainakin saadaan ne lapset kiinnostumaan kyseisen laulun piilomerkitykistä.
Tottakai se alkaa kiinostaan ku jostain tehdään 'kielletty'
Nyt kyllä heräs mielenkiinto tähän tapahtumaan :D
Se liene tulee areenasta suorana perjantaina?
Pitääpä tsekata miten hurja ja seksistinen tämä esitys on!