Oon nyt dieetannu reilu 2vk ja näläntunne kadonnut
Aluksi söin 1000-1300 kcal päivässä, nyt enää 100-500 kun ei ole nälkä. Tänää yritin sydä palan ananasta mutta jäi kesken kun ei vain nälätä vaikka en muutakaan ole syönyt. Liikuntaa saan vain noin tunnin verran kävelystä. Mikä tän nyt aiheutti? Lisään vielä että olen 175cm/75kg ja lopetin lihan ja maitotuotteet. Lisäksi olen päihteetön. Hormonikierukka asennettu kolme viikkoa sitten, aiheuttaakohan se? Ei huvita pakolla sydä, edes herkkuhimoa ei enää ole.
Kommentit (14)
Mulle kävi lähes samoin, ekat kaks viikkoa oli se kriittisin aika ja sitten pärjäs varpusen annoksilla siitä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi lähes samoin, ekat kaks viikkoa oli se kriittisin aika ja sitten pärjäs varpusen annoksilla siitä eteenpäin.
Kauankohan tää onni jatkuu? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauankohan tää onni jatkuu? -ap
Niin kauan kun opit olemaan kokonaan syömättä.
Syöt siis 100-500 kaloria päivässä? Huh. Jos ruoka ei maistu niin vedä vaikka ateriankorvikkeita niin, että saat tarvittavat ravintoaineet päivässä. Tolla tyylillä vain sairastut ja sekoitat aineenvaihdunnan.
Vaikka ei olisikaan nälkä, niin onhan sun hyvänen aika pakko alkaa syödä enemmän kuin 500 (saati sitten 100!) kcal päivässä. Tuollainen kituuttaminen ei vain voi olla terveellistä miltään kannalta (ei fyysiseltä eikä psyykkiseltä).
Vierailija kirjoitti:
Syöt siis 100-500 kaloria päivässä? Huh. Jos ruoka ei maistu niin vedä vaikka ateriankorvikkeita niin, että saat tarvittavat ravintoaineet päivässä. Tolla tyylillä vain sairastut ja sekoitat aineenvaihdunnan.
Sitten sinä vielä kehotat syömään ateriankorvikkeita! Niillähän vasta aineenvaihduntansa sekoittaa ja kehonsa sairastuttaa!
Perusaineenvaihduntasi vie ainakin sen 1200 kaloria, joten kyllä sen verran pitäsi syödä vuorokaudessa. Joudut puutostilaan ja lähtee tukka päästä!! Kohta sulla kasvaa langunokarva niin kuin anoreetikoilla. Suosittelen, että pakotat itsesi syömään neljä kertaa päivässä sen 300 kaloria. Ei se oo paljon kerralla.
Sulla on paasto päällä, 2 viikkoa on kyllä liian pitkä aika. Googlaa paaston lopetusvinkkejä, jollain sun pitäs alkaa herättelemään sun elimistö.
Kannattaa syödä nyt ainakin se 1200 kcal, mieluummin 1500 koska muuten et millään saa tarpeeksi ravintoaineita, vitamiineja jne. Tolla menolla sekoitat vaan kropan jolloin se alkaa myöhemmin kerään rasvaa helpommin. Silloin keho menee hälytystilaan ja yrittää pitää kaikesta ylimääräisestä kiinni, koska ruokaa ei tule riittävästi peruselintoimintojenkaan ylläpitoon. Hiustenlähtö, ärtyisyys, voimattomuus ym. mukavat aliravitsemuksesta johtuvat vaivat ei oo kauheen kivoja.
No jonain paastona toi menee jos on ylipainoa, MUTTA saat kiloja ihan helvetisti lisää kun, pakostakin, rupeet syömään taas jossain vaiheessa. Kroppa ja hormonitoiminta sekasin pitkän aikaa, kannattaako paastota Porvoossa on taas eri asia?
Kannattaa ollakin syömättä, ei sitä muuten laihdu.