Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meikkaako kaikki kotiäidit?

Vierailija
28.03.2006 |

Entä laitatteko hiuksia jne? vai ootteko missä rytkyissä vaan hiukset rasvasina miehen tullessa kotiin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajalla ja meikkauksessa, sillä miestä varten täytyy näyttää nätiltä. Ja mieshän sen maksaa!

Vierailija
2/13 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin neuletakki yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kun aamulla hoitaa kuntoon, niin päivä alkaa paljon paremmin!

Vierailija
4/13 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tän mamman arkilook. Hiukset laitan joka aamu, vaatteet mielialan mukaan =).

Vierailija
5/13 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen himassa aina siinä kunnossa, missä voisin siltä seisomalta lähteä ihmisten ilmoille ja voi ottaa yllätysvieraita vastaan. Eli hiukset aina puhtaat, vaatteet siistit, kynsissä 24/7 ranskalaine manikyyri ja meikki siisti, mutta luonnollinen.

Eli meikkaan himassakin, en mitää kauheeta sotamaalausta, vaan siistin päivämeikin. Käyn suihkussa 1-3 kertaa päivässä ja käytän puhtaita vaatteita.

Sillain, että itsekin viihtyy siinä tilassa missä on. En minä miestäni varten ala ennen hänen kotiintuloa " puhdistautua/siisteytyä" .

Ihan normia mihin on tottunut jo lapsena.. :)

Vierailija
6/13 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on menoa miehen kotiuduttua töistä niin kevyt meikki (ripsiväriä ja huulikiiltoa) sekä hiukset kiinni.

Vierailija
7/13 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja trikoopaita.

Näillä mennään arkipäivät :)

Vierailija
8/13 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä antaa paljon siistimmän kuvan ihmisestä jolla on hiukset laitettuna ja hieman meikkiä naamassa. Paljon parempi mieli itselläänkin kun on siistin ja puhtaan näköinen. Ja siistit arkivaatteet päällä, ei todellakaan mitään rytkyjä.

Vierailija
9/13 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä pilata ihoaan jokapäiväsellä meikkauksella. Sitten jos on jotain erikoisempaa menoa ni meikkaan.

Vierailija
10/13 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut yleensä laitan meikkivoidetta (pakko, kasvojen iho aika huono, jos ois hyvä, niin en käyttäs päivittäin), ripsiväri, kulmaväri ja ehkä rajaukset.

Hiukset nätisti, mutta en " laita" niitä..

Vaatteet rennot, mutta siistit.

Vierailija
11/13 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteina käytän kotona ihan farkkuja, kangashousuja tms. istuvia t-paitoja jne.

Vierailija
12/13 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen päivästä toiseen ihan naturel täällä kotona. Jos lähden lähikauppaa pitemmälle laitan ripsaria ja pesen hiukset ja muotoilen.

Vierailija
13/13 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulla ainaki riittää muutaki puuhaa ku ittensä puunaaminen. en meikkaa, hiukset kuitenkin yleensä harjaan. en kyllä meikkaa yleensä kauppa tai muskari reissuillekaan. (koulussa/töissä käydessäkin meikkinä oli pelkkä ripsari, joskus myös huulipuna. tällä hetkellä en noiden ja ikuti vanhan puuterin lisäksi muita meikkejä omistakaan) Vaatteina mitä millonki. Usein colitsihousut, talvisin monesti " pitkät kalsarit" joiden päälle on ulos lähtiessä helppo vetästä toppahousut. Paitana yleensä joku pitkähihanen trikoopaita tai huppari. Menipä tässä pari päivää et olin yökkärissä, ilman liivejä aamusta iltaan... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän