Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos parikymppisenä haluaa tehdä jotain muuta kuin bilettää, sekoilee ja matkustelee, nuoruus menee hukkaan

Vierailija
31.05.2017 |

Ei 20-vuotiaan kuulu elää kuten aikuisen. Siinä iässä parasta on olla pinnallinen, vastuuton ja unohtaa sitoutuminen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei kiinnosta biletys ja sekoilu, eikä ole varaa matkustaa? En itse usko muuttuvani parikymppisenäkään miksikään sekoilevaksi bimboksi. Olen nyt 12.

Vierailija
2/7 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei kiinnosta biletys ja sekoilu, eikä ole varaa matkustaa? En itse usko muuttuvani parikymppisenäkään miksikään sekoilevaksi bimboksi. Olen nyt 12.

Vielä ehdit muuttua :D Itse olin 15-vuotiaana "absolutisti", ajattelin, etten ikinä joisi alkoholia. Niin se vaan muuttui, ja parikymppisenä biletettiin kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, äkkiä pois vauva-foorumeilta. Saat täältä ihan vääristyneen käsityksen elämästä!

Vierailija
4/7 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole ihan persoonallisuuskysymys, jotkut bilettää läpi elämän ja toiset ei biletä edes nuorina.

Vierailija
5/7 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, kaikki eivät koskaan halua juoda alkoholia tai bilettää. Ahdistaa edes ajatella mitään sellaista, en halua juoda alkoholia tai olla örveltävien idioottien seassa.

Vierailija
6/7 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheyenne Järvinenhän oli lukion loppuun saakka kiltti ja tunnollinen kympin tyttö, joka ei ollut ollenkaan kiinnostunut pojista tai alkoholista.

Vierailija
7/7 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalsta on vauvan saaneille, ei vauvoille. Mene ulos leikkimään ikäistesi kanssa, ei niillä muillakaan ole bilekutsuja tai  matkarahoja. Täällä kasvat kieroon.