Siis täh? Palautin naapurin lapsen lelut ja lapsen äiti huusi, että mulla ei oo mitään oikeutta..
Koskea HEIDÄN tavaroihinsa. Lapsensa siis heittelee lelujaan aidan yli meidän puolelle ja tiputin ne aidan yli takaisin hiekkalaatikolle.
Nyt sain haukkuja päin naamaa. Olen ennenkin palauttanut niitä, mutta nyt hän sattui näkemään. Luulee varmaan että ne lelut on itsestään kävelleet takaisin?
Kommentit (14)
kun seuraavan kerran naapurin lapsi heittelee leluja tontillenne, niin laitat heippalapun naapurin postilaatikkoon, jossa pyydät hakemaan lelut pois. pitäähän sitä noudattaa naapurin pyyntöä, ettei heitän leluihin saa koskea.
Sanot vaan, että siinä vaiheessa kun heidän tavaransa ylittää aidan sinun pihallesi, niin sinulle tulee täysi oikeus tehdä rojuille ihan mitä lystää ja jos palauttaminen ei kelpaa, niin voit kyllä viedä ne roskiinkin.
Keräät ne johonkin pahvilaatikkoon autotallin nurkkaan ja kun tulevat kysymään, niin pyydä laatikosta/säilytystilasta vuokraa.
Tehokkainta varmaan olisi sijoittaa se säkki roskiksen viereen päivä pari ennen roska-auton käyntiä.
Sanot, että tästä lähin kaikki lelut, jotka tulevat teidän puolelle menee sitten suoraan roskiin.
Kiitos hauskoista vinkeistä :D ihmeellistä touhua kyllä. Ap
Nakkaa seuraavalla kerralla ne lelut roskiin
sano että seuraavan kerran heität ne lelut roskiin jos vielä kakara niitä teidän pihalle heittelee, jos ei kerran saa niitä ystävällisesti heidän pihalleen palauttaa.
ilmoitat että teitän puolelle heitetyt tavarat on omistajiensa hylkäämiä tavaroita. joten vastaisuudessa aiot heittää tontillenne hylätyn tavaran suoraan roskiin.
Älä enää palauta. Mutta älä anna niiden tulla hakemaankaan.
No kai vastasit jotain? Vai kuuntelitko saarnan hiljaa?
Kyllä minäkin heittelen naapurin kissan tappamat linnut naapurin pihaan. Eivät ole koskaan asiasta valittaneet, itse sanoin heidän ottaessaan kissan, että pitävät huolen siitä, että kissa ei tule meidän puolelle tappamaan eläimiä ja paskomaan talon nurkalle ja lapsen hiekkalaatikolle. No, eivät ole huolehtineet.
Myös heidän lastensa palloja viskoin parin vuoden ajan takaisinpäin, kun huomasin, että ne ovat vierineet meille eivätkä heidän lapsensa itse niitä hakeneet. Nykyisin en enää jaksa palautella, kun ei heitä näköjään kiinnosta, missä pallot ovat. Olen antanut omalle lapselle niitä leikkeihin. Eivät ole kyselleet perään.
Ap:n sijassa laittaisin naapurin lelut suoraan roskiin, mikäli ap on varma, ettei hänen oma lapsensa ole niitä tuonut naapurin pihasta yhteisleikkien ohessa.
Noin mäkin teen jos naapurin puolelta lentää jotain meidän pihaan.
Eivät sano mitään koska tajuavat ettei toisen pihaan omia tavaroita nakata.
Sanoisin silleämmälle että katsoo ettei jatkossa tule teidän pihaan heidän tavaroita.
Vastaa, että seuraavalla kerralla pidät kaikki teidän pihan puolelle tiputetut lelut.