Pitäisikö hallitus kaataa alkoholilain mukana?
Kepu petti taas ja hallitusohjelma ei ole enää voimassa. Eikö pohja hallituksen toiminnalle ole nyt kadonnut? Mitä mieltä olet, pitäisikö hallitus kaataa?
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005233850.html
Kommentit (23)
Tuo ketkun johtama hallitus ei saa aikaan mitään järkevää, pelkkää tuhoa vain. Pitäisi kaataa nopeasti.
Se joka pettää hallitusohjelman ja näin kansalaisten luottamuksen, pitäisi sulkea kokonaan politiikasta pois. Kyse on ihmisten elämästä eikä leikistä. Taas käännettiin takki kun ministerin salkku on kourassa. Vihaan kepua!
Älkää enää ikinä äänestäkö Keskustaa, siitä sakista on pelkkää haittaa. Se on niin moneen kertaan nyt nähty.
Saatanan holhoavat hihhulit, hyi helvetti!
V*tun keskustalaiset, toivottavasti saatte syövän!
http://yle.fi/uutiset/3-9641047
Kepu pettää aina. Nytkin se vielä yrittää kaataa oman iltalypsynsä persujen syyksi. Maakuntien uskovaisia pitää miellyttää joten ennalta sovitusta viis.
Muistakaa äänestää tulevissa maakuntavaaleissa kieltolaki-kepua.
Sinällään ei tämä minuun vaikuta.
Olen saanut tästä maasta tarpeekseni ja syyslomalla lähdetään Malagan seudulle katsomaan asuntoja.
Haistakaa vittu kaikki riistoverotetun holhousvaltion fanittajat -en katso voivani pilata ainutta elämääni jäämällä tänne loppuelämäkseni.
Ehdottomasti, mä haluun jo pääministeriksi terv antti
Tottakai, ministerinhommatkin kiinnostaisi ja olen muutenkin pätevämpi urheiluministeri kuin sampo terv paavo
Kyllä kiitos, ja meillä on 10 miljardin hintaiset ympäristöhankkeet jo suunniteltuna terv ville
Todellakin, persut pysyvästi oppositioon, terv Li ja anna-maja
Taisi juuri monella pienpanimolla tulla konkurssi. Kaikki investoinnit kankkulan kaivoon. Jesh! Lisää työttömiä kortistoon, hyvä Sipilä!
Vierailija kirjoitti:
http://yle.fi/uutiset/3-9641047
Kepu pettää aina. Nytkin se vielä yrittää kaataa oman iltalypsynsä persujen syyksi. Maakuntien uskovaisia pitää miellyttää joten ennalta sovitusta viis.
Muistakaa äänestää tulevissa maakuntavaaleissa kieltolaki-kepua.
Kokoomuksen kantaa ei kuultu(vaati kyllä samaa kuin persut että ehdotus sellaisenaan vain kelpaa), mutta minä puolsin laissa itse vain ulosmyyntioikeutta ja aukiolon pidennyksiä joten persutkin(ja kokoomus) pettivät minut ihan samalla tavalla. Kepuhan petti alkoholistitkin
Kepulle ei käynyt kauppaprosenteiksi 5.5 muu olisi kyllä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Taisi juuri monella pienpanimolla tulla konkurssi. Kaikki investoinnit kankkulan kaivoon. Jesh! Lisää työttömiä kortistoon, hyvä Sipilä!
Olisi pienpanimoille sopinut kepun ehdotuskin.
Ihan mikä tahansa syy kelpaa minulle että saadaan Sipilä vittuun pääministerin paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Kepulle ei käynyt kauppaprosenteiksi 5.5 muu olisi kyllä käynyt.
No laitetaan 5,6 sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen pitää kiinni sovitusta, kepu irtautui yksipuolisesti sovitusta.
Olisi pitänyt kaatua jo aiemmin, mutta kyllä tämäkin olisi hyvä aika kaataa hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkityksetöntä niille pienpanimoille jotka myös kok ja persut pettivät. Alunperinkin tuon 5.5 liittäminen lakiehdotukseen teki sen epävarmaksi. Huono heikko esitys joka joutikin kaatumaan. Nyt uutta ehdotusta tekemään ilman tuota 5.5 paskaa. Saataisiin oikeaa kehitystä aikaiseksi. Kepun ehdotus muuten olisi ollut ihan eurooppalainen, tuskin jatkossa tekee yhtä hyvää tarjousta joten pienpanimoille ja mannermaisuudelle oli ihan yhtä kova isku se että hylättiin myös kepun ehdotus persujen ja kok:n taholta. Paska juttu sinänsä, mutta ihan odotettavissa. Itse en perustanut panimoa, koska epäilin tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkityksetöntä niille pienpanimoille jotka myös kok ja persut pettivät. Alunperinkin tuon 5.5 liittäminen lakiehdotukseen teki sen epävarmaksi. Huono heikko esitys joka joutikin kaatumaan. Nyt uutta ehdotusta tekemään ilman tuota 5.5 paskaa. Saataisiin oikeaa kehitystä aikaiseksi. Kepun ehdotus muuten olisi ollut ihan eurooppalainen, tuskin jatkossa tekee yhtä hyvää tarjousta joten pienpanimoille ja mannermaisuudelle oli ihan yhtä kova isku se että hylättiin myös kepun ehdotus persujen ja kok:n taholta. Paska juttu sinänsä, mutta ihan odotettavissa. Itse en perustanut panimoa, koska epäilin tätä.
Yleensähän tullaan jollain tavalla vastaan jotta ehdotus hyväksytään tuntuu vain siltä että ainoa tärkeä asia tuntui olevan tuo kauppavahvuus josta ei haluttu joustaa. Ehdotuksen hyväksyminen olisi ollut asioiden eteenpäin viemistä ilman tuota 5.5%:kin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän tullaan jollain tavalla vastaan jotta ehdotus hyväksytään tuntuu vain siltä että ainoa tärkeä asia tuntui olevan tuo kauppavahvuus josta ei haluttu joustaa. Ehdotuksen hyväksyminen olisi ollut asioiden eteenpäin viemistä ilman tuota 5.5%:kin
Edelleenkin nämä asiat sovitaan hallitusneuvotteluissa, ei iltalypsyissä.
Ei ole perusteita jatkaa tällä hallituksella. Harmi, että Kepun vuoksi meni taas pari vuotta kansalaisten elämästä hukkaan.