Onko Nokia 3310 nolo puhelin? iPhone hajosi ja äidillä on varaa korjauttaa se vasta ensi viikolla
Olen 14-vuotias. Olisitko itse ennemmin kokonaan ilman puhelinta vai käyttäisit 3310:ä?
Kommentit (16)
siis 3310 on puhelinten kuningas, voit näyttää frendeille kuinka voit heittää sen kaaressa huoneen halki ja se silti toimii, ja akku kestää usean päivän. Ja hei - matopeli.
jos käytät puhelinta pelkästään puhumiseen, testiviestien lähettelyyn ja matopelin pelaamiseen, niin tuo puhelin menettelee. jos haluat käyttää somea, niin tuo puhelin ei kovin hyvin sovellu siihen.
Pystyykö sillä puhelimella soittamaan? Pystyykö siihen soittamaan? Jos vastasit kaksi kertaa "kyllä", niin ei ole nolo.
Mun 13-vuotias poika käytti näppäinpuhelinta. Esitteli sitä kaikille luokkakavereille ja myös opettajalle.
Jatko:
Syy oli se, että oli tyytymätön aiempaan älypuhelimeensa, joka ei hänen mukaansa toiminut riittävän hyvin. Antoi ymmärtää, että hänellä on 'rankka elämä', kun vanhemmat ei anna muuta kuin näppäinpuhelimen käyttöönsä. Sai ilmeisesti merkittävästi huomiota osakseen.
Meni ilm osittain läpi myös opettajaan, joka on muuten erittäin fiksu. Seuraavassa puolivuosittain tapahtuvassa opettajan, vanhempien ja oppilaan välisessä tapaamisessa opettaja otti esiin kännyasian. Niin, että kun x:llä on tuo näppäinpuhelin...
Nykyään pojalla on häntä tyydyttävä puhelinmalli. :)
Tiina
p.s. Rakkaudella opettajaa kohtaan, jos sattuu tätä lukemaan. :)
Ai uusi 3310? Siitä kohuttiin kamalasti, mutta testeissä ei olekaan osoittautunut ilmeisesti niin hyväksi kuin kuviteltiin.
Voi ei, onks sekin jo noloa jos on hetken aikaa vanha puhelin kun oma on huollossa? Mulle iskivät viimeksi käteen just tuollaisen peruspuhelimen huollon ajaksi. Vähän harmitti kun ei nettiin päässyt eikä siinä ollut kameraa, mutta että noloa?
Eka oma puhelin sillon 15 vuotta sitten oli 3310, ai hitto se oli hyvä!! Ota vitsillä, se on nyt retroluuri pari päivää :)
kyllä on nihkeä elämä tulossa jos puhelin pitää ottaa sen perusteella mitä muut siitä ajattelevat..
Miten puhelin voi olla nolo? Missä maailmassa me nykyää eletää.
Vierailija kirjoitti:
Olen 14-vuotias. Olisitko itse ennemmin kokonaan ilman puhelinta vai käyttäisit 3310:ä?
Ei ole nolo,pikemminkin nostalginen.Ja vanha nokialainen kestää käyttöä toisin kuin modernit puhelimet.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, onks sekin jo noloa jos on hetken aikaa vanha puhelin kun oma on huollossa? Mulle iskivät viimeksi käteen just tuollaisen peruspuhelimen huollon ajaksi. Vähän harmitti kun ei nettiin päässyt eikä siinä ollut kameraa, mutta että noloa?
Eka oma puhelin sillon 15 vuotta sitten oli 3310, ai hitto se oli hyvä!! Ota vitsillä, se on nyt retroluuri pari päivää :)
Mulla oli myös Nokia 3310 yläasteella 😍
Välillä kaipaan vanhoja yksinkertaisempia aikokja,vanha nokialaisen toimi hienosto 10 vuotta.Sitä seuraava puhelin hajosi alle vuodessa 😩
Suosittelen ap:ta edes kokeilemaan retroluuroa 👍
Ei todellakaan ole nolo, vaikka itse nyt toki olenkin sitä ikäluokkaa jonka ensikännykkä oli sellainen. Nykyään tosin olen jo liian tottunut siihen että kännykkä on monikäyttöisempi, pääsee nettiin jne :D
Vierailija kirjoitti:
siis 3310 on puhelinten kuningas, voit näyttää frendeille kuinka voit heittää sen kaaressa huoneen halki ja se silti toimii, ja akku kestää usean päivän. Ja hei - matopeli.
Mä niin ikävöin matopeliä 😅
Nykyisessä puhelimessani on joku nykyaikainen versio siitä,Slithers.Ei ole yhtään niin kiva kuin alkuperäinen.
M36 kirjoitti:
Miten puhelin voi olla nolo? Missä maailmassa me nykyää eletää.
Pinnallisessa maailmassa. Mun työkaveri kysyi ihan vakavalla naamalla miten minulla on varaa asua omakotitalossa ja maksaa siitä lainaa kun puhelimenani on Nokian lumia.
Puhelin on nykyään se millä ihmisten varallisuutta arvioidaan.
Ilman puhelinta on vaarallista elää voi tappaa meinaan ihmisiä jos sitä ei pidä mukana.
Mun 13-vuotias poika käytti näppäinpuhelinta. Esitteli sitä kaikille luokkakavereille ja myös opettajalle.