Seksiä kerran kuussa - joko saa erota?
Viimeiset 4kk olen saanut kerran kuussa. Jos sama jatkuu kesänkin yli niin ei taida kärsivällisyys enää riittää...
Kommentit (33)
No eihän ketään voi pakottaa suhteeseen, jossa on tyytymätön. Toisaalta et myöskään voi pakottaa toista osapuolta muuttumaan tarpeidesi mukaan. Eli ero vaan, ja itse ottamalla. Ei niin että raukkiksena kiusaa toisen lähtemään ja kantamaan sen paskaihmisen taakan.
Meillä alkaa olemaan sama tahti, edellisestä tuli peräti 6 viikkoa! Onhan tässä eroa entiseen viikkotahtiin:( Ei nuo nuoremmat miehet jaksa nykyään mitään, työ vie kaikki mehut ja salitreeni loput. Kun vielä läheisyyttä ei ole lainkaan alkaa jo hissukseen katselemaan ruohoa aidan toiselta puolelta... Harmi, muuten paras ja rakas mies.
21v yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä on varaa matkustaa kuuhun noin usein?
Ketä te viisastelijat oikein olette? Kiinnostaisi kuulla ihan realistinen kuvaus persoonastasi.
Harvemmin seksin vähyys itsessään on ongelma. Sen kokee ongelmalliseksi jos tuntuu, että suhde ei muuten ole kunnossa.
Joku sanoikin, että seksin puute on yleensä merkki muista ongelmista: stressistä, väsymyksestä, huomioinnin, läheisyyden tai luottamuksen puutteesta jne. Seksi voi myös olla toisen osapuolen mielestä sen verran huonoa, että se ei ole vaivan väärti. Kannattaa miettiä missä vika. Muuten nämä ongelmat siirtyvät isolla todennäköisyydellä seuraavaan pariushteeseen. Vaihtamalla paranee yleensä sen alkuhuuman hormonimyrskyn mittaiseksi hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä on varaa matkustaa kuuhun noin usein?
Kerranhan ne siellä kuussa vain on ollut.
Voisit maksaa puolisolle seksistä erikseen. Naisia kiinnostaa raha enemmän kuin sexi.
älä näprää jatkuvasti puhelinta
pelaa vähemmän,siivoa enemmän
pese omatoimisesti pyykkiä, vie,lapsia ulos jne.
seksi jatkuu päivittäisenö
Meillä asiasta on puhuttu, puhuttu ja puhuttu. Olen jopa kirjoittanut kirjeen miehelleni missä kävin läpi suruani.
Ei mitään vaikutusta, mies vaikuttaa ja vakuuttaa olevansa täysin tyytyväinen elämäänsä ja seksiin silloin kun sitä on. Ja siltä se tuntuukin - hemmottelee minua, hoitaa osuutensa arjesta, huolehtii mun jaksamisesta, suunnittelee tulevaisuutta jne. Vain läheisyys puuttuu ja seksikin pikapuoliin. Ja ei, en ole lihonut enkä edes rumasti rupsahtanut vaan pidän itsestäni edelleenkin huolta. Vain aloitteiden teon olen lopettanut, nyt on hänen vuoronsa panostaa suhteeseen. Ja fyysisellä puolella se on 0.
Testot on tutkittu joten niissäkään ei vikaa.
24
Eroa jo! Jos tuo on sinulle syy erota niin äkkiä ja älä jooko enää yritä edes mitään uutta suhdetta. Ei sovi sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos olet pelkän seksin perään niin siitä vaan, mutta tiedoksesi, ei todennäköisesti eteen tule koskaan suhdetta jossa seksiä olisi kokoajan. Taukoja tulee aina ja ihan hyväkin, ettei siitä tule liian ''arkista''.
Milloin sen tauon kuuluu tulla?
Meillä ei edes lapsen syntymä aiheuttanut taukoa.
Erinomainen stressin karkoituskeino.
Tottakai siitä tulee arkista, mutta ei se ole minua haitannut. Vastapuoli ainakin tietää, mistä napeista pitää painella.
En pystyisi olemaan suhteessa, jossa olisi pitkiä taukoja, enkä ole pystynyt. Ainut hyväksyttävä syy olisi toisen vakava sairaus.
N33
Voi niitä raukkoja jotka ovat joutuneet suhteeseen tuollaisen kanssa joka tuijottaa vaan omaan pimperoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos olet pelkän seksin perään niin siitä vaan, mutta tiedoksesi, ei todennäköisesti eteen tule koskaan suhdetta jossa seksiä olisi kokoajan. Taukoja tulee aina ja ihan hyväkin, ettei siitä tule liian ''arkista''.
Milloin sen tauon kuuluu tulla?
Meillä ei edes lapsen syntymä aiheuttanut taukoa.
Erinomainen stressin karkoituskeino.
Tottakai siitä tulee arkista, mutta ei se ole minua haitannut. Vastapuoli ainakin tietää, mistä napeista pitää painella.
En pystyisi olemaan suhteessa, jossa olisi pitkiä taukoja, enkä ole pystynyt. Ainut hyväksyttävä syy olisi toisen vakava sairaus.
N33Voi niitä raukkoja jotka ovat joutuneet suhteeseen tuollaisen kanssa joka tuijottaa vaan omaan pimperoon.
Tämä raukka haluaisi tuollaisen naisen.
Tietenkin saat. Saa vaikka ilman mitään syytä ottaa eron!
Minusta taas 1x kuussa minimissään on sopiva määrä, joten varmasti molemmat löydätte itsellenne paremmin sopivan kumppanin. Molempien halun määrä on normaalia, ne ei vaan kohtaa nyt.