Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan lopettanut suhdetta heittämällä miehen ulos

Vierailija
30.05.2017 |

tavaroineen. Mikä oli tilanne?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Edellisenä viikonloppuna luin hänen kännykästään että sopi treffejä toisen naisen kanssa, raivosin tietysti jo siitä mutta en kertonut mitä tiedän ja mistä. Sitten oli taas perjantaina menossa jätkien kanssa ryyppäämään, sanoin että se oli sitten siinä ja takaisin ei ole tulemista ja näin kävi, aamulla odotti jäkiskassi kamoja oven takana kun oli kotiin tulossa.

En tiedä tajuaako vieläkään että todellinen syy oli se toinen nainen eikä niinkään se ryyppyreissu vaikka sekin toki osasyy oli.

Vierailija
2/7 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että judoheitolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse heittänyt ulos vaan jouduin kutsumaan poliisit hakemaan pois. Mies vietti yön putkassa ja sillä välin pakkasin sen kamppeet ja siirsin ne seuraavan aamuna pihalle odottamaan noutoa. Tilanne oli se että mies pahoinpiteli minut, joten loppujen lopuksi oli varsin helppoa heittää ulos lyhyemmän kaavan mukaan. Mikäs siinä kun asunto on yksin minun nimissä.

Vierailija
4/7 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykästä löytyi epämääräisiä kuvia parista naisesta. Ei osannut selittää mitään, vaan poisti kuvat. Kasasin tavarat ja äijä lähti sillä oven avauksella.

Vierailija
5/7 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin ja ukko lensi 20 metriä ja mätkähti niin että pihatiehen tuli jarrarit ja iso kuoppa ajotielle.

Vierailija
6/7 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pettämisestä jäi kiinni.

Vierailija
7/7 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen menneisyys oli ihan muuta kuin oli kertonut. Google-haualla löytyi petoksia ja oli loisinut useamman naisen luona. Ei ollut eka kerta, kun nainen laittoi ulos elämästään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi