Mies avasi äsken erohaastekirjeen, voi kääk!
Nyt on pahalla päällä olkkarissa. Itse linnottauduin makkariin.
Kommentit (37)
Joudutko pelkäämään omassa kodissasi?
Tuliko miehelle täysin yllätyksenä? Onko taas perus erosta yllättyvä sikamies?
Ah, täysin puskista ilmestyvä eroilmo eikä mitään asiaan vihjaavaa keskustelua ennen eroa. Kumma kun ei kilju riemusta, pääsee vihdoinkin eroon mykästä muijasta.
Jos eropaperit pitää laittaa yllätyksenä, vähänkään järkevä ihminen poistuu silloin siksi aikaa muualle.
Miksei eroajatuksista voi ensin puhua, vaan ensimmäinen keskustelunavaus on viranomaisen toimittama haaste?
Vierailija kirjoitti:
Ah, täysin puskista ilmestyvä eroilmo eikä mitään asiaan vihjaavaa keskustelua ennen eroa. Kumma kun ei kilju riemusta, pääsee vihdoinkin eroon mykästä muijasta.
No äläs nyt, exälle tuli erokirje aikoinaan suurena yllätyksenä. Kuulemma kaikki oli ihan hyvin. Mitä nyt olin kolme vuotta yrittänyt saada miestä saman pöydän ääreen (ja jopa pariterapiaan) mutta hän aina vain kohautteli olkiaan. Lopulta sain tarpeekseni ja hain eroa.
Vierailija kirjoitti:
No nyt miehellä on nyt reilu puoli vuotta aikaa tuhlata omaisuutensa, jolloin saa puolet exän omaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä ampuisin vaimoni siihen paikkaan, ja itseni heti perään jos tuollainen kirje tulisi.
Miksi ihmeessä pilaisit elämäsi jonkun naisen takio. Oletko järjessäsi?
Vierailija kirjoitti:
Miksei eroajatuksista voi ensin puhua, vaan ensimmäinen keskustelunavaus on viranomaisen toimittama haaste?
No aika monelle miehelle kyllä vihjaillaan vuosikausia kotitöistä ym. Tuskin tuo ensimmäinen negatiivinen merkki sentään oli. Pitäisi välillä miehenkin viitsiä vähän ajatella syitä ja seurauksia.
Varmaan tosiaan parempi että eroatte, jos ei huvita kommunikoida edes sen vertaa että kertoisi itse eroavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ampuisin vaimoni siihen paikkaan, ja itseni heti perään jos tuollainen kirje tulisi.
Miksi ihmeessä pilaisit elämäsi jonkun naisen takio. Oletko järjessäsi?
Eihän se pilaisikaan elämäänsä, koska ampuisi myös itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Että ainakaan tosirakkaudesta ei teidän liitossanne ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No äläs nyt, exälle tuli erokirje aikoinaan suurena yllätyksenä. Kuulemma kaikki oli ihan hyvin. Mitä nyt olin kolme vuotta yrittänyt saada miestä saman pöydän ääreen (ja jopa pariterapiaan) mutta hän aina vain kohautteli olkiaan. Lopulta sain tarpeekseni ja hain eroa.
    Teit oikein.
   Miehet teeskentelevät mielellään, että kaikki on hyvin,
 vaikka hakkaisivat vaimoaan.
Ero on jostain syystä miehille vaikeampaa, vaikka olisivat itse 100%:sti sen eron syypää.
Mikä on erohaastekirje? Luulin että se tuli "miehen" entiseltä aviopuolisolta.
No voi kääk niin, ihan kuin itsellesi olisi joku ylläri että se paperi bopa löysi perille. Ja voi kummallisuuden kummallisuus kun mies on ihan pahalla päällä tästä hyvästä. Että kehtaakin.
Erotkin voi hoitaa fiksusti. Tai, ehkä se joltain eevokeilta on liikaa vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika monelle miehelle kyllä vihjaillaan vuosikausia kotitöistä ym. Tuskin tuo ensimmäinen negatiivinen merkki sentään oli. Pitäisi välillä miehenkin viitsiä vähän ajatella syitä ja seurauksia.
Miehet eivät mitään vihjailuja useimmiten ymmärrä, joten paras tapa saada viestinsä perille on suoraan puhuminen. Miehen putkiaivot eivät kovin monimutkaisiin syy-seuraus-ajatusketjuihin kykene, joten naisen pitää tehdä viestinsä yksiselitteisemmäksi ja lakata turha ja tehoton vihjailu. Ja kotitöiden tekemättömyys tuskin on mikään eron todellinen syy.
Onnea teille vaan eron tiellä