Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää kun mies valittaa että tekee remontissa kaiken!!!!!

Vierailija
30.05.2017 |

Teemme siis omakotitaloremonttia, kunnostamme vanhaa hirsitaloa. Mua ärsyttää suuresti, kun mies aina valittaa että hän joutuu tekemään kaiken ja kukaan ei koskaan auta missään asiassa. Minä kuitenkin olen aina siellä kun hänkin ja teen yhtälailla hommia kuin mieskin ja olen vielä raskaana. Joka päivä kuuntelen tuota vikinää kun hän tekee täällä kaiken ja ei saa apua keneltäkään. En minä tosin osaa kaikkea tehdä niinkuin mies osaa vaikka mitä, mutta teen aina kaiken mahdollisen viedäkseni remonttia eteenpäin. Ja vituttavintahan tässä on se, että minä teen AINA JOKA IKINEN päivä kaikki kotityöt ITSE, mies ei kotona sitten pistä tikkua ristiin. Remontin ja töiden lisäksi sitten pitäisi vielä rättiväsyneenä ruveta pyykkäämään, siivoamaan, tekemään ruokaa ynnä muuta, kun mies röhnöttää sohvalla evää liikauttamatta. Pitäisikö mun ruveta mankumaan kun kukaan ei koskaan auta mua kotitöissä? Lautasetkin vaan lykkää lattialle, että koira saa loput. Ja ne lautaset tasan pyörii siellä lattialla niin kauan ennenkuin minä ne sieltä kerään.

Oon ihan kyllästynyt tähän kun mies ei arvosta yhtään mitä teen. Minäkin teen remonttia, kaivan ja kuovin rossipohjaa puhtaaksi ja valan betonikakkuja, että saadaan väliseinille tukia. Sitten lisäksi vielä yksi "työpäivä" kotihommien parissa kun mies jo lopetti oman työpäivänsä. Mies vieläpä loukkaantuu, jos sanon että mä teen kotona kaiken. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Vituttaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru nyt ainakin se lapsi.

Vierailija
2/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet miehen kanssa yhdessä jos se niin vituttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihana maalaisromanttinen pitsihuvila" oli tietenkin miehen toive?

Vierailija
4/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri teki miehensä kanssa remonttia. Hän suojasi huonekalut ja lattiat, veti maalarinteipit paikoilleen, kävi ostamassa maalit, telat ja siveltimet ja nosti ne maalattavaan olohuoneeseen. Hän poisti valokatkaisimet ja pistorasiat ja maalasi kaikki tarkemat kohdat. 

- mies maalasi telalla seinät ja kertoi kaikille tehneensä yksin koko remontin 

Ystäväni on naimisissa maanviljelijän kanssa ja tekee pidempää päivää navetassa ja siivoaa jäljet. Hän pesee navettavaatteet. Hän tekee yksin kaikki kotityöt, laittaa ruoat ja hoitaa lapset. Mies makaa illat sohvalla. 

- mies uhoaa hoitavansa kaikki työt itse

Olen pahoillani. Sinullakin on typerä mies.

Vierailija
5/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme terassilla ja annoin väärän vasaran, niin mies yritti heittää vasaralla mua NAAMAAAN SIIS NAAMAAN. Olen siis raskaana eikä mies ole tietääkseni raskaana.

AP

Vierailija
6/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannattanut siirtää sen talon remppaamista tai paksuksi hankkiutumista?

Vierailija
7/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta remontoiminen omalta osaltasi.

Vierailija
8/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olimme terassilla ja annoin väärän vasaran, niin mies yritti heittää vasaralla mua NAAMAAAN SIIS NAAMAAN. Olen siis raskaana eikä mies ole tietääkseni raskaana.

AP

Ahaa, eli vuosi sitten tehtailemasi vasaralla naamaan-provo on uudelleenkäytössä. Hyvinhän se upposi mammoihin viime kesänäkin.

Vierailija
9/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee ne raskaammat ja pölysimmät hommat, sekä kiipeilyä vaativat katto/räystäs-työt. Minä hoidan hankinnat, teen maalaukset, tapetoinnit, lattian öljyämiset, laatoitukset, ruokaostokset ja siivoukset... Ja huolehdin arjen muistettavat asiat. Ikuisuusremontin sivussa lapsikin on jo kasvanut koululaiseksi. Lomaillaan, huilataan ja leikitään perheenä.

Kumpikaan ei ota kunniaa kaikesta, koska kumpikaan ei olisi pystynyt tähän samaan yksin.

Voisitiko, laittaisitko, muistaisitko... Useimmin käytettävät sanat.

Vierailija
10/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI HITTO, tää on tää vasarakeskustelu mikä oli viime keväänäkin :DDDD

Vierailija
11/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ahaa, eli vuosi sitten tehtailemasi vasaralla naamaan-provo on uudelleenkäytössä. Hyvinhän se upposi mammoihin viime kesänäkin.

Juu, tuttu juttu:)

Vierailija
12/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Erittäin totta monissa perheissä.

Vaimo tekee 95 prosenttia kotitöistä ja mies tankkaa auton ja vie roskat. MIES hoitaa kaiken.

Aivan sama, vaikka olisi liitetty joku hörhökohta mukaan.

Vierailija
13/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös mies, joka nysväsi yhtä (1 kpl) ovenkarmeja lämpöpuhaltimella sen aikaa kun teimme kaksion muun täysrempan hänen veljensä kanssa. Ja tietenkin hän teki enemmän kuin oman osansa, ja jumaliste jos siitä ovesta sen jälkeen kukaan kulki karmien täydellisyyttä kehumatta, oli piru irti :D Suosittelen, siis sitä eksäksi hankkiutumista.

Vierailija
14/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos mies kerran tekee mielestään kaiken siellä työmaalla niin anna sen sitten ihan tosissaan tehdä siellä kaikki hommat. Siinähän se ratkeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi