Taas hiivatulehdus. Minä en jaksa tätä v***n kutinaa :/
Kommentit (12)
Käy sukupuolitautitesteissä, mikäli tulehdus uusii aina vain. Itse ihmettelin jatkuvaa hiivakierrettä, hoidon jälkeen pari viikkoa meni hyvin ja sitten tulehdus uusi taas. Kävin gynellä ja otettiin samalla sp-tautitestit vaikka en uskonut sen olevan mahdollista, minulla oli nimittäin ollut vain kaksi seksikumppania joista vain toisen kanssa olin ollut ilman kondomia ja sekin sen jälkeen kun kyseinen mies oli käynyt itse testeissä. Vaan eipäs ollutkaan, klamydiapositiivinen testi tuli takaisin ja äijä myönsi, ettei ollut jaksanutkaan käydä testeissä vaikka niin oli väittänyt. Joten testeissä kannattaa käydä, vaikka kuinka tuntuisi että on tehnyt kaiken "oikein" eikä sukupuolitauti tunnu todennäköiseltä.
Toistuva hiivatulehdus voi olla merkki kumppanin pettämisestä.
Hävetää suorastaan lukea tuollainen kommentti. Ettei ymmärretä mistä on kysymys, ja vedotaan heti halpaan tapaan.
Itsekin aikoinaan ihmettelin toistuvia hiivainfektioita, kunnes tajusin hiivan tulevan aina suuseksin saamisen jälkeen (aina sama kumppani). En tiedä mistä johtui, mutta siihen loppui kierre kun suuseksi loppui.
Samaa ongelmaa ei uuden kumppanin kanssa kuitenkaan ole.
Käy tarkistuttamassa, onko oikeasti hiivaa vai jotain muuta. Voi olla myös emätintulehdus, joka vaatii reseptilääkkeen. Tai minkä lasinen hiiva on kyseessä, kaikki lääkkeet ei tehoa kaikkiin sieniin.
Itse sain toistuvat hiivatulehdukset kuriin, kun lopetin keinokuituisten pikkuhousujen käytön ja jätin pikkuhousunsuojat pois. Myös ruokavalio auttaa. Vältä sokeria. Juo karpalomehua.
Mulla gyne neuvoi juomaan gefilus piimää lasillisen joka päivä. Eipä ole ollut hiivaa nyt 9 vuoteen
Älä sheivaa niin vi**n karvoja pois.
Vierailija kirjoitti:
On se tuo pimppa vaikea kapistus. Vuotaa koko ajan, ja sitten siinä on vähän väliä jotain vikaa.
Pippeli se vasta on kumma kapistus, kerää kaikennäköistä möhnää, vuotaa möhnää ja toimii viallisesti.
Lopeta sokerin syönti, niin ei tarvitse valittaa.
Älä nysvää pimppaa likasormille