Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otanko miehen takaisin vai en

Vierailija
30.05.2017 |

Meidän suhde on ollut yhtä vuoristorataa viime syksystä asti, kun lähdin reissaamaan ulkomaille. Olimme seurustelleet siinä vaiheessa vasta muutaman kk ja reissu oli jo päätetty ennen kuin tapasin miehen. Mies oli hurjan mustasukkainen ajastani siellä ja samoin mina, kun hän vietti opiskelijaelämää kotona. Ikää meillä on 25v ja 24v, mutta asettumaan kumpikaan ei ole valmis.

Jouluna tulin kotiin ja miehen aika oli lähteä vaihtoon. Sain kuulla, että hän oli syksyllä päätynyt barista kotiin naisen kanssa, mies ei kuitenkaa tätä edelleenkää myönnä. Hän lähti vaihtoon ja päätimme erota, sillä luottamusta ei enää ollut. Minun oli määrä lähteä vaihtoon hänen mukana, mutta jäin kotiin, kun luottamus oli mennyt ja mies oli muutenkin jouluna todella etäinen, ja päädyimmekin sitten eroamaan. Mieskään ei halunnut minua mukaan ulkomaille enää, tai oikeastaan vitkutteli koko ajan "tulet ehkä sitten myöhemmin" oli kuulluin lause. Ikinä ei kuitenkaan se myöhemmin tullut. Hän kuitenkin koko ajan puhui että ehkä jatkamme. Sain myöhemmin keväällä kuulla, että hän oli tapaillut toista naista vaihdossa. Tämän mies myöntää, mutta kuulemma vain siksi kun oli niin rikki meidän erosta.

Nyt olemme totisesti vähentäneet yhteydenpitoa ja raja erolle tehtiin huhtikuussa, päätettiin että se on nyt siinä lopullisesti. Mies halusi ensin jatkaa, mutta kun piti tehdä päätös lopullisesti, että menenkö esim. miehen luokse, niin hän perui sanansa, sillä ei halunnut minua sinne. Kuulemma liian epävarma tilanne että olisin sinne mennyt.. liekö joku vaihtarityttöystävä ketä ei saanut tietää minusta :) Siitä lähtien hän on ollut kylmä ja törkeä. Juhlinut joka vkl siellä ja elänyt sitä sinkkuelämää. Oikeastaan hän on tehnyt sitä jo joulusta asti kun sinne lähti. Kuulemma ei ole kenenkään kanssa harrastanut seksiä, mutta en usko sitä yhtään.

Nyt hän tulee pian Suomeen ja pyytää että jatkaisimme. Minä olen liian katkera. Katkera siitä, että hän on tapaillut muita, katkera siitä, että hän viime syksynä petti minua, vaikka ei sitä myönnä. Katkera siitä, että hän ei halunnut minua mukaan ulkomaille. Katkera siitä, että hän halusi olla sinkku ja vapaa vaihdossa ja nyt mina kelpaisin taas. Miten ikinä voisin vain unohtaa kaikki ne asiat, mitä keväällä on saattanut siellä tapahtua. Kun mies ei suostu kertomaan mitään. Kuulemma ei ole ollut ketään paitsi se yksi jota tapaili, mutta ei ollut seksiä. Miten voisin unohtaa sen, että minut hylättiin ja lähdettiin ulkomaille ja niin monet kerrat olen miettinyt mitä mies puuhailee, kun vkl lähtee yökerhoihin ja juhlii aamuun asti. Miten voin unohtaa sen kylmän ja törkeänkin käytöksen minua kohtaan, kun ei olla suostuttu vastaamaan viesteihin vaan on juhlittu kavereiden kanssa ja käsketty minua painumaan *ittuun.

Rakastan hanta kuitenkin niin paljon. Onko vain niin, että on tapahtunut liikaa asioita, jotka varjostaisivat meidän suhdetta. Katkeruus on myrkkyä ja mina olen katkera. Tuntuu, kuin mies olisi vain halunnut heittää minut pois vaihdon ajaksi, elää vaihdon vapaasti ja nyt kotiin tultua ottaa takaisin. Tuntuu, että se on väärin minua kohtaan ja mies ei ansaitse saada minua takaisin. Kertokaa mielipiteitä ja kokemuksia yhteenpaluusta, kun eron aikaisia asioita on vaikea unohtaa. Ja onhan tässä sekin vielä, että syksyllä olimme vielä suhteessa ja mies jäi kiinni valheista. Luottoa ei löydy, eikä se tule takaisin vaikka hän nyt hokeekin kuinka ei valehtele enää ja haluaa muuttua jne.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkasit pahasti miehen egoa lähtemälle vaihtoon vastoin hänen toivomustaan. Mies kosti sinulle säätämällä muiden naisten kanssa. Luottamus on teidän väliltänne mennyt ja vaikuttaa siltä, että mies pitää sinua nyt varalla muiden seikkailuiden välissä.

Ikävä sanoa, mutta anna miehen mennä. Teit kohtalokkaan virheen lähtemällä vaihtoon suhteen ollessa niin nuori, eikä sitä voi enää millään korjata. Mies käyttää nyt syyllisyyden tunteitasi hyväkseen. Ette ole kumpikaan velkaa toisillenne eikä teillä ole yhteisiä lapsia, joten lähtekään eri suuntiin. Olet vielä nuori ja sinulla mahdollisuus löytää parempi parisuhde.

Rehellisesti: en usko, että tuosta miehestä olisi uskollista puolistoa tullut, teki AP sitten mitä vain tai jätti tekemättä. On muillakin matkatöitä ja vaihtoja, ja ei heti aleta uutta seksikumppania hakea. Tuosta miehestä ei olisi tullut eikä tule uskollista voissa paistamallakaan.

Parempi kun pääsit nyt jo eroon ap.

Vierailija
42/45 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 jatkaa, todella rankasti sitten jälkeenpäin vitutti itsensä alentaminen ja kun annoin itsekunnioituksen valua viemäriin siinä pelleilyssä.

On vieläkin hetkiä jolloin tuntuu etten meinaa päästä kaikesta yli, just sen vuoksi että on niin vaikea antaa itselleen anteeksi moinen idiotismi, mitä annoinkaan tapahtua ja kuinka annoin itseäni kohdeltavan. Loppu kun oli ruma; mies jätti melko nöyryyttävällä tavalla, melko kamalin sanankääntein.

Tee itsellesi suuri palvelus, varjele itsesi suurelta, jopa vuosien paskalta ja älä ota sitä hyypiötä takas vaikka olisi mikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä kokeilla ottaa hänet takaisin vain todetaksesi, ettei se toimi.

Vierailija
44/45 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko nyt Ap mitä sinulle neuvotaan, äläkä edes kokeile mitään tuollaisen jälkeen. Ette sovi yhteen.

Vierailija
45/45 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo äijä susta välitä kyllä yhtään mitään.