Tykkäättekö olla yksin?
Minulla on nyt puolitoista vuotta erosta. Ennen en edes ymmärtänyt että pidän yksinolosta. Nykyään on ihanaa touhuilla itsekseen, katsoa illalla yksin tv:tä, tehdä ruokaa mistä itse tykkää jne.
Kommentit (7)
Kyllä! En aio enää asua kenenkään kanssa yhdessä. Yksin on parempi kuin hyvä olla.
Ei ole vaihtoehtoja ollut. Kavereita toki on jonkun verran mutta kotona olen yksin plus esim. pitkät viikonloput sun muut menevät ilman ihmiskontakteja. Onhan se ihan kivaa ainakin kun ei muusta tiedä. N34
Joo olen viihtynyt ihan lapsesta lähtien yksikseni, se on outoa sikäli, että kasvoin kolmen sukupolven perheessä ja muutenkin olimme aina paljon tekemisissä sekä naapureitten että sukulaisten kanssa.
Mitä enemmän ikää tulee sitä enemmän kaipaan yksin oloa. Olen naimisissa ja meillä on lapsia ja lapsenlapsiakin. En keksi mitään selitystä tälle yksin viihtymiselle, mä oon mikä oon.
Minulla on kyllä harrastuksia ja pystyn juttelemaan vieraidenkin ihmisten kanssa ihan tuosta vaan sujuvasti, mutta aahhh sitä onnea kun pääsen omiin oloihini!!
Pari vuotta erosta (suhteesta, jossa todella sai olla ja joutui olemaan yksin) ja joskus mietin, että pitäisikö tehdä jotain uuden kumppanin löytämiseksi. Nimenomaan että pitäisikö, mutta on tämä yksin oleminen niin mukavaa, että ei raskisi luopua - ehkä koskaan. Joten välttelen kaikkia tilanteita, jossa joutuisi vahingossa suhteeseen jonkun kanssa.
Yksinolo on paikka, jossa lataan akkujani. Se on myös tila, jota tarvitsen säännöllisesti ja arvostan suunnattomasti.
Rakastan olla yksin enkä muusta tiedäkkään. En ole koskaan seurustellut. Kavereita on ollut viimeksi kymmenisen vuotta sitten. Kai mä silloin siitä kaverien seurasta nautin mutta nyt siitä on jo niin kauan aikaa etten edes muista millaista se on. Yksin on hyvä. Kukaan ei voi satuttaa.