Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Pojan nimeksi Adam? Pojan nimeksi Adam? Vierailija klo 9:39 | 30.5.2017 Mitä sanoo raati? :) Vastaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Kommentit (5) Vierailija 1/5 | klo 9:45 | 30.5.2017 Isoisoisäni oli Adam. Minusta hieno nimi. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 0 Vierailija 2/5 | klo 9:47 | 30.5.2017 Asutteko tai aiotteko muuttaa englanninkieliseen maahan? Mikäli näin niin ok. Muutoin ei. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 5 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Vierailija 3/5 | klo 9:48 | 30.5.2017 Laita ennemmin Edam. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 3 Mimi891 4/5 | klo 9:48 | 30.5.2017 Annat sen nimen mistä itse tykkäät :) Tehän sitä nimeä eniten käytätte ja kuulette. Mutta on kaunis nimi :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0 Vierailija 5/5 | klo 9:54 | 30.5.2017 Ja Suomessa asutaan ja suomenkielisiä ollaan. Jopa sukunimi on suomea. Mun mielestä Adam sopii ihan hyvin suomen kieleenkin. Kiitos mielipiteistänne :) Ap Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0 Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Alueen etusivulle Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet
Vierailija 1/5 | klo 9:45 | 30.5.2017 Isoisoisäni oli Adam. Minusta hieno nimi. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 0
Vierailija 2/5 | klo 9:47 | 30.5.2017 Asutteko tai aiotteko muuttaa englanninkieliseen maahan? Mikäli näin niin ok. Muutoin ei. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 5
Vierailija 3/5 | klo 9:48 | 30.5.2017 Laita ennemmin Edam. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 3
Mimi891 4/5 | klo 9:48 | 30.5.2017 Annat sen nimen mistä itse tykkäät :) Tehän sitä nimeä eniten käytätte ja kuulette. Mutta on kaunis nimi :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0
Vierailija 5/5 | klo 9:54 | 30.5.2017 Ja Suomessa asutaan ja suomenkielisiä ollaan. Jopa sukunimi on suomea. Mun mielestä Adam sopii ihan hyvin suomen kieleenkin. Kiitos mielipiteistänne :) Ap Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0
Isoisoisäni oli Adam. Minusta hieno nimi.
Asutteko tai aiotteko muuttaa englanninkieliseen maahan? Mikäli näin niin ok. Muutoin ei.
Laita ennemmin Edam.
Annat sen nimen mistä itse tykkäät :) Tehän sitä nimeä eniten käytätte ja kuulette. Mutta on kaunis nimi :)
Ja Suomessa asutaan ja suomenkielisiä ollaan. Jopa sukunimi on suomea. Mun mielestä Adam sopii ihan hyvin suomen kieleenkin.
Kiitos mielipiteistänne :)
Ap