Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi pahoinvointiin?

28.03.2006 |

Eli pahoinvointi on sietämätön. Mistä olette saaneet apua?

Vuorokauden ympäri nieleskelen pahoinvointia,viikkoja vasta 5+5. Kävin vuodon takia ultrassa pari päivää sitten ja siinä nähtiin 2 sikiöpussia, eli mahdollisesti tuplat tulossa. Lääkäri kirjotti pari päivää sairaslomaa vuodon ja pahoinvoinnin takia. Töihin pitäisi palata mutta pahoinvointi on sen verran rajua että mitenköhän se työnteko onnistuu? Mikä avuksi?

Tervisin Amalia

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen välttynyt onneksi pahimmalta pahoinvoinnilta. Pientä kuvotusta vain alkuraskaudessa oli,mutta voisin pari vinkkiä ehdottaa.

Syö jäisiä marjoja, mehujäätä ja jääpalat kuulemma auttavat. Muista napostella vähän väliä (vaikka hedelmiä jos menevät) jotta verensokeri pysyy tasaisena. Mulla ainakin kuvotus iski silloin kun oli nälkä.

Ja jos on tosi paha olo ni sanot lääkärille suoraan että tarvitset sairaslomaa. Miten ihmeessä voit olla töissä jos oksentelet koko ajan ja olet heikossa kunnossa?? Sulla on nyt hieman suurempia asioita elämässäsi kuin työnteko ja töitä kyllä ehdit tehdä elämässäsi aivan tarpeeksi. Nyt sinussa kasvaa ihme/ihmeet joten he kaiken edelle!! Ja lääkärille täytyy sanoa kovasti. Mun tapauksessa he (kaksi lääkäriä) eivät oikeen meinanneet uskoa järkipuhetta. Mutta loppuen lopuksi sain tahtoni läpi ja saikun loppu raskauden ajaksi.

Tsemppiä pahoinvointiin! Koita kestää, loppupeleissä se on sen arvoista!!

Soffu 26+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla