Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko eksien kanssa väleissä?

Vierailija
29.05.2017 |

Oma eksä ihmetyttää, ei haluaisi olla missään tekemisissä kanssani, kuin vain jos on pakko. Haluaisin, että meillä olisi normaalit välit ja voitaisi käydä joskus vaikka kaljalla kavereina, mutta ei. Ihan siis mielenkiinnosta kysyn minkälaiset välit muilla on eksien kanssa? En halua palata yhteen, haluaisin vaan olla kaveri, mut ei onnistu. Eroon ei liittynyt mitään draamaa, ei vain toiminut yhteiselo, vaikka monta vuotta oltiinkin yhdessä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kahden eksän kaveri ihan. Jos ei riidoissa ole erottu ja sellasia tunteita ei enää toista kohtaan tunneta niin en näe syytä sille, miksi ei voitaisi olla kavereita. Onko erostanne tarpeeksi aikaa, jotta molemmat ovat saaneet aikaa toipua? Ehkä eksälläsi on vielä tunteita ja siksi häntä ei nappaa..?

Erosta on jo puolitoista vuotta aikaa ja kummallakin on ollut uusia suhteita sen jälkeen. Oon tämän koko ajan sanonut, että olisi kiva joskus istua alas ja jutella kunnolla, mutta hän ei kuulemma näe siihen mitään syytä. Nähdään silloin tällöin vilaukselta ja hän tuntuu aina olevan yhtä vaivaantunut seurassani, vaikka olen ollut aivan täysin normaali. Tuntuu, että haluaa vaan nopeasti pois tilanteesta. En ymmärrä? -Ap

Miksi sinä haluat jutella kunnolla? En ymmärrä?

Haluaisin vaan, että ollaan kavereita niin kuin eron hetkellä sovittiin. Olisi mukava vaihtaa kunnolla kuulumisia ja jutella viimeisen parin vuoden tapahtumista. Mutta ehkä me ihmiset vaan ollaan erilaisia ja mun pitää vaan hyväksyä, ettei tosiaan tulla olemaan kavereita. Mun mielestä olisi myös ihan hyvä jutella eroonkin liittyen, luulen että meillä on vähän erilaiset käsitykset mikä meni mönkään. Mutta hän ei halua jutella ja piste. Eli eipä tässä ole tämän enempää nokan koputtamista, näillä mennään. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla