Kyllästyttää katsoa saman presidentin naamaa yli 12 vuotta
Tuulahduksia keuvostoliitosta. Termin pituus tulisi olla 4-5 vuotta, siis maksimissaan 8-10 vuotta. Kuten valtaosassa muissa sivistysmaissa.
Kommentit (15)
Minustakin kausi voisi olla 4 vuotta ja 2 kautta maksimissaan.
Tosin Saulia parempaa pressaa ei nykypoliitikoista saisi. Miettikääs nyt, jos joku muu esim viime kierroksella olleista olisi valittu.
Ajattelin että olet jenni haukio ja sua Rupes kyllästyttää Saulin katsominen
Jos on hyvä presidentti, niin mikä jottei "katso". Eipä tuo nykyinenkään presidentti paljon ole "naamallaan" häirinnyt. Itse asiassa oli positiivinen yllätys. Kyllä - jatkoon!
Voisin äänestää heti Saulin toiselle kierrokselle. Ei varmasti ole helpoimpia töitä, mutta arvostan, että asettuu ehdolle.
Eikö sinulla sitten ole mitään muuta tekemistä?
sanoisin, että yksi 6 vuoden kausi ilman jatkomahdollisuutta olisi paras.
Halosen naama todellakin kyllästytti 12v. Jostain kumman syystä Niinistön ei.
Parempi vaan, jos on maksimiajan pressana. Ei se Suomen presidenttien elättäminenkään mitään edullista lystiä ole. Mitä vähemmän presidenttejä, sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kausi on 6 vuotta ja enintään 2 kautta voi olla putkeen -> tasan 12 vuotta, ei yli.
Yli 12 vuotta kampanjat mukaanlukien.
Ap
Milloin saadaan kunnollisesti artikuloiva ja englantia sujuvasti puhuva presidentti? Niinistön ulosantia on todella noloa katsoa.
Mua kyllästyttää Saulin paristoilla toimiva vaimo. Mun tekisi mieli mennä ja pepuuttaa sen tukka ihan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Milloin saadaan kunnollisesti artikuloiva ja englantia sujuvasti puhuva presidentti? Niinistön ulosantia on todella noloa katsoa.
Ja vljedisentti Tavja Halosen ei?
Entä jos... tulisi sellainen tilannekin, että... mahdollisesti voisikin eläkepäiviäänkin pappa viettääkin kenties muutoinkin, että... niinkin puutarhanhoitoonkin.
Kausi on 6 vuotta ja enintään 2 kautta voi olla putkeen -> tasan 12 vuotta, ei yli.