Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuuppas sitten, nyt mennään.

Vierailija
29.05.2017 |

Ja varot auton ovea. Ja auton kylkeä, se on likainen. Joo, otetaan kärryt. JOO! Otetaan pikkukärryt, mä laitan vaan tän pienemmän ekana näihin isoihin. No ne on sisällä ne pikkukärryt, ÄLÄ juokse, täällä menee autoja. Noitten kärryjen kanssa ollaan sitten kunnoll... TAKAISIN päin, etkä törmää siihen setään, pyydä sedältä anteeksi. Haluutsä nää vessapaperit sun kärryyn? Jaksatko nostaa ne tosta hyllystä? Hyvä, iso poika! Tuus tännepäin sitten, mennään tänne, tännepäin, tännep... ÄLÄ JUOKSE! Kato nyt, meinas noi makaronit pudota tosta, joo ei nyt osteta makaronia, joo tiedän ettet sä tykkää makaronista. No jos me sitten pillimehut otetaan, otetaanko Iiriksellekin? Joo. Mennääs kassalle sitten. No siksi kun isin pitää maksaa. Jaksaksä nostaa ton tohon hihnalle? Hienosti menee. Juu, autan vähän kun sä et ihan ylety. Vie vaan ne pikkukärryt pois, mutta et karkaa (vittu, missä se nyt on?). Siellähän sä oot, muistatko mitä se tarkottaa kun isi sanoo ettei karata? No miksi piti haahuilla, mee tohon poliisiautoon (semmoinen euron lelu) odottamaan, joo on siellä tyttö, mutta se antaa tilaa tai sitten odotat että se siirtyy pois. Noniin, nyt ollaan valmiita, tuus sitten, niin mennään autolle. VAROT taas kun täällä menee muitakin - ja niitä autoja! Joo saat avata oven itse, kiipee sinne vaan, niin mä laitan ensin siskon tänne vöihin. JOO, isi laittaa sullekin vyön kiinni. Noni, mennäässit.

Pitäisikö sittenkin tilata ostokset kotiovelle? 😀

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostosten tilaus olisi edullista niin tilattaisiin.  

Vierailija
2/7 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan meidän kauppareissulta. Isin tilalle vaan äiti ja muutamat perkeleet päälle. Usein mietin että pitäisikö ruoat tilata vaan kotiovelle mutta kyllä mä uskon että lopussa kiitos seisoo kun se lapsi on pienestä pitäen opetettu käymään ja käyttäytymään siellä kaupassakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kuvailtu.

Vierailija
4/7 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Hyvin kiteytetty.

Mä joskus ylitin ystäväni kanssa suojatietä ja suusta pääsi: No, reippaasti nyt...  (olikohan jäänyt pikkasen liikaa äitirutiini päälle)

Vierailija
5/7 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepan kauppakassi ❤️

Vierailija
6/7 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sådant är livet.

Vierailija