kolme vanhempaa naista vaateostoksilla...
Viikonloppuna törmäsin kolmeen naiseen, jotka olivat lähteneet vaateostoksille ystävien kesken. Sellaisia vanhampia selvästi yli 50 plus naisia. Yhdelle yritettiin ostaa juhlavaatteita, mutta mikään ei kelvannut. Kaikissa piti varoa sitä, että ei vaan näytä LEVEÄLTÄ, tuo lihottaa, ei voi olla kukkaa, raitaa, ruutua, värejä koska LEVEÄ! Ja nämä kolme olisi voinut ryhmänä niputtaa siihen yhteen 38 koon mekkoon missä tasaraitaa, ja hyvä kun olisivat sieltä näkyneet...Siis HALOO! Mahtoivatkohan kelpuuttaa mitään sille yhdelle, joka tosiaan tuskin painoi 50kg...mutta, joka näytti leveältä...
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan menivät tuon session jälkeen ostamaan kakkupalan, jonka jakoivat kolmeen osaan ja sitten taivastelivat koko sen kakun syömisen ajan, että voi voi kun tässä on kaloreita :D - yksi ystävä on kahvilassa duunissa ja sanoi, että ainoastaan suomalaiset naiset jakavat sen kakunpalan kaverinsa kanssa.
Jännä, en ole koskaan nähnyt kakunpalan jakamista.
Itse en yleensä ota kakkua tai mitään muutakaan syötävää, koska ne on niin kalliita. Ehkä siinä mielessä sellaisen voisikin jakaa.
minä jaan kakkupalan usein mieheni kanssa. Ne on niin isoja paloja ja tulee öklö olo, jos syö kokonaisen.
Niinpä. Aatella. Kolme 50+ hoikkaa naista. Kyllä minä niin mieleni pahotin.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Aatella. Kolme 50+ hoikkaa naista. Kyllä minä niin mieleni pahotin.
Kunnon nuoreen verrattuna 30-40 kiloa liian vähän painoa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan menivät tuon session jälkeen ostamaan kakkupalan, jonka jakoivat kolmeen osaan ja sitten taivastelivat koko sen kakun syömisen ajan, että voi voi kun tässä on kaloreita :D - yksi ystävä on kahvilassa duunissa ja sanoi, että ainoastaan suomalaiset naiset jakavat sen kakunpalan kaverinsa kanssa.
Minä taas yhdistän tuon kakunjakamisen hoikkiin, elegantteihin ranskattariin. Mutta täytyy sanoa, etten ole ollut kahvilassa töissä, ihan kirjoihin ja leffoihin perustan käsitykseni.
Oliko ne sellaisia kuivia korppuja, yleensä ovat jos ovat kovin laihoja. Sellaiset luonnostaan sirot saattavat säilyä nättinä vanhempanakin, mutta yleensä näyttävät ikäistään vanhemmilta.
Ainakin se, joka pelkäsi näyttävänsä leveältä, on varmasti tämän palstan ahkera lukija. Näillä jutuilla on uskomattoman suuri alitajuinen vaikutus lukijoihin.
Mielelläni kakkupalan jaan toisen kanssa, kun ne ovat usein niin ällömakeita kokonaan syötäväksi.
" Vanhempia naisia", minkähän ikäinen ap on ? Näissä provoissa ei ole mitään järkeä.
Kavereilla oli epävarma maku, kun tuputtivat kaikkea mahdollista. Oli juhlavaatteiden ostajallakin.
Siis MITÄ? Kuinka paljon käytitkään aikaa näiden rouvien ostopäätöksen tarkkailuun??
Ja aloittajan oma elämä sisältää mitä..?
Vierailija kirjoitti:
Ja aloittajan oma elämä sisältää mitä..?
Kapean vartalon ja täydellisesti istuva vaatteita garderobin täydeltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas yhdistän tuon kakunjakamisen hoikkiin, elegantteihin ranskattariin. Mutta täytyy sanoa, etten ole ollut kahvilassa töissä, ihan kirjoihin ja leffoihin perustan käsitykseni.
Ranskalainen nainen ei jaa kenenkään kanssa kakkupalaansa, vaan syö sen itse. Ranskassa jopa hyvinkin pienille lapsille ostetaan omansa.
Ilmiö on ainoastaan suomalainen, jota hämmästeli julkisuudessa ranskalainen kahvilanpitäjä Helsingistä, koska suomalainen nainen jakaa kakkupalansa usein joka lapsen tai miehensä kanssa ja tuohon ilmiöön hän ei ole törmännyt kuin Suomessa ja ihmetteli mistä se johtuu, eikö täällä osata herkutella ja kokea erilaisia makuelämyksiä ja nautintoja.