Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttakaa pois sieltä Suomesta!!!!!!

Vierailija
29.05.2017 |

Vihaan Suomea!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan kohta takaisin. :)

Vierailija
2/15 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri luin ilmeisesti melko rikkaisiin naimisiin menneestä perintöprinsessasta ja mietin, jos vastaavaa näköä olevalle suomitytölle löytyisi myös ulkomailta miljonääri, vaikka ei missikisat ole kiinnostaneetkaan. Suomimiehiä ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mielelläni muuttaisin. Olisiko ap:lla vinkkiä hyvästä paikasta?

Vierailija
4/15 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muuta. 

Vierailija
5/15 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden päästä!

Vierailija
6/15 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin muuttaa, eurooppalaisempaan paikkaan. Suomi on niin itä-blokkinen maa. Kuin valtion virastotalo.

Vierailija
7/15 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko perheineni muuttaa sinun luoksesi?

Missä asut? Elätätkö meidät siellä?

Minäkin olen jo alkanut nimittäin vihata Suomea - tämä ei ole enää se meidän Suomemme, vaan joidenkin muiden.

Mitä tälle voi tehdä???

Entä mihin voimme tästä valittaa???

Vierailija
8/15 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta. Yksi syy miksi erosin ukostani oli juurikin se ettei hän tajunnut etten muuta....

Vierailija
9/15 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin muuttaa, eurooppalaisempaan paikkaan. Suomi on niin itä-blokkinen maa. Kuin valtion virastotalo.

Mikä estää? Tervemenoa! Joskus pitää mennä kauas että näkee lähelle!

Vierailija
10/15 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää? Tervemenoa! Joskus pitää mennä kauas että näkee lähelle!

Juuri näin. Vuoden pari kun asuu ulkomailla niin oppii arvostamaan Suomea.

Vierailija
11/15 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutan kohta ah niin sivistyneestä keski-euroopan maasta takaisin suomeen, ihanan vapauttavaa kun saa taas laittaa tennissukat sandaaleihin ja hakea pieruverkkareissa lähikaupasta kaljaa.

Vierailija
12/15 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutetaankin muutaman vuoden päästä. Ensin pitää vaan kartuttaa kassaa, jotta saa nauttia elämästä vähemmillä huolilla. On lapsia, joten ulkomailla asuessa joutuu miettimään tarkemmin koulutusta ja siihen uppoavaa rahaa. Itse nyt ei mitään erityistä tartte.

Meitäkin ahdistaa, mutta kyllä täältä pääsee pois ja vielä helpommin takaisin, jos elämä ei olekaan mukavaa muualla.

Missä asut Ap?

Vierailija
13/15 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tälle voi tehdä???

Entä mihin voimme tästä valittaa???

Tavallinen vastaus on "äänestämällä voi vaikuttaa" koska tavalliset ihmiset ovat typeriä. Rikkaat ovat jo pitkään muuttaneet Suomesta pois ja jättäneet vaalikarjan kitumaan verohelvettiin. Eliitti toivoo että mahdollisimman usein Suomi voittaisi jääkiekossa (vaikka itse eivät tietenkään sitä katso) niin saadaan rahvas toreille juhlimaan ja unohtamaan hetkeksi maan ongelmat.

Vierailija
14/15 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti muuta. Vuosien matkustelun ja muualla asumishaaveiden jälkeen olen tullut siihen johtopäätökseen, että Suomi on minulle paras paikka asua. Täällä saa olla oma itsensä, sellainen kuin on eikä tarvitse esittää mitään.

Vierailija
15/15 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa heikointa on se, että valtio puuttuu täällä lähes joka ikiseen asiaan, eikä ihmisten itsensä päätettäväksi jää juuri mitään. Mitä enemmän valtio puuttuu ihmisten elämään ja valintoihin, sitä enemmän ihmiset myös kaipaavat valtiolta ohjeita asioihin, koska valmiiden säännöt elämän valintoihin saa tietenkin aikaan tilanteen, että ihmisten ei ole itse pääteltävä, miten toimia jossain asiassa. Hyvin monia asioita perustellaan heikompien ja lasten suojelemisella, jotta ne saisivat ihmisten hyväksynnän.

Esim. vankilassa ja armeijassa on niin tarkat säännöt, että niissä ei tarvitse itse juurikaan pähkäillä asioita. Sama toistuu suuremmasssa mittakaavassa muualla yhteiskunnassa, mitä enemmän on sääntöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan