Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaisi valtaisaan seksinhimoon?

Vierailija
29.05.2017 |

Siis yritän keksiä jotain muuta ratkaisua kuin oikeaa seksiä tai "oman käden onnea". Olen todella ihastunut varattuun ihmiseen, enkä kykene ajattelemaan ketään muuta seksuaalisessa mielessä ainakaan toistaiseksi, joten en haluaisi tapailla uusia ihmisiä "tositarkoituksella".

Mutta ongelmana on ihan jatkuva kaipuu sitä ihmistä kohtaan sekä yleisemmin kamala p*netus. :( Olen kaiken huipuksi nainen, joten tämä on vähän outoa. Olisiko ideoita avuksi tähän?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mulla on kamala läheisyydenkaipuu ja halipula. Ei tähän auta edes mitkään teddynalle tai tyyny sylissä nukkumiset ym. enää näin monen kuukauden jälkeen. Eikä kuntoilu, musiikki tai kirjoittaminenkaan enää tunnu auttavan. Tämä kaipuu on jotenkin kroonistunut sellaiseksi raastavan turruttavaksi.

Vierailija
2/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko omin käsin onneen, tai sitten vaan tukahdutat halusi. Eipä siihen muuta voi tehdä (koska yhden yön suhde ei helpotusta tuo).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olla niin epätoivoinen, että aloin miettiä, pitäiskö mennä johonkin hierojalle tai edes kampaamokäynnille, että saisi jotain ihmisen kosketusta. Tämä kuulostaa oudolta, mutta en siis kaipaa ketään muuta kuin ihastustani, mutta silti se kosketus voisi jotenkin auttaa mua. Onko tämä edes normaalia vai olenko jotenkin outo?

Vierailija
4/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tähän selkeästi auttaa seksin harrastaminen, näin olen todennut. Itsellä ollut viisi naista viikon aikana ja juuri nyt ei paneta. Huomenna sitten taas.

Vierailija
5/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki puhallettava kumilammas

Vierailija
6/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättidildo ;)

Vierailija
7/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

e-pillerit! :) Jo loppuu kuule halut parissa kuukaudessa ja tos.näk ei enää samat miehet kiinnosta kuin ilman pillereitä. Jos siis jo käytät pillereitä niin vaihda merkkiä

Vierailija
8/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

e-pillerit! :) Jo loppuu kuule halut parissa kuukaudessa ja tos.näk ei enää samat miehet kiinnosta kuin ilman pillereitä. Jos siis jo käytät pillereitä niin vaihda merkkiä

En käytä e-pillereitä, sillä olen ollut selibaatissa jo useamman vuoden. Ja jos mulla olisikin kumppani, niin en välttämättä haluaisi käyttää ehkäisyä lainkaan (kunhan kumppani olisi samaa mieltä ja tietoinen asiasta) ja haluaisin paljaallaaaaaa. :)

Vierailija
9/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

Hanki puhallettava kumilammas

Voisitko avata tätä hieman. Mitä "kostuisin" sellaisesta? :O Olen siis nainen.

Vierailija
10/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auttaisi? No...pippeli.

Vierailija
11/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa auttaa kaikenlaisiin ongelmiin.

Varsinkin jos kyseessä on mittava konvehtirasia.

Vierailija
12/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke iha helvetisti. Ikäänku kaikki ulos. Kyl se tulee. Itket iha kunnolla. Huudat ja rääyt. Sit se alkaa tuntumaa höpsöltä. Toista tarvittaessa.

Vierailija
13/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yritän keksiä jotain muuta ratkaisua kuin oikeaa seksiä tai "oman käden onnea". Olen todella ihastunut varattuun ihmiseen, enkä kykene ajattelemaan ketään muuta seksuaalisessa mielessä ainakaan toistaiseksi, joten en haluaisi tapailla uusia ihmisiä "tositarkoituksella".

Mutta ongelmana on ihan jatkuva kaipuu sitä ihmistä kohtaan sekä yleisemmin kamala p*netus. :( Olen kaiken huipuksi nainen, joten tämä on vähän outoa. Olisiko ideoita avuksi tähän?

En viitsi lukea tekstiäsi, mutta oletko kuullut naimisesta, panemisesta, sekstailusta?

Itsetyydytys lienee myös käyttökelpoinen, Marttojen ohjeella omin käsin onneen.

Vierailija
14/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonatsydänsurut kirjoitti:

Itke iha helvetisti. Ikäänku kaikki ulos. Kyl se tulee. Itket iha kunnolla. Huudat ja rääyt. Sit se alkaa tuntumaa höpsöltä. Toista tarvittaessa.

Kokeilisin tuota heti, mutta asun kerrostalossa. :/ Itkeä voin kyllä maltillisemmin. Monesti kyllä itken ikävästä itseni uneen, kun ajattelen ihastustani.

Vierailija
15/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi lukea tekstiäsi, mutta oletko kuullut naimisesta, panemisesta, sekstailusta?

Itsetyydytys lienee myös käyttökelpoinen, Marttojen ohjeella omin käsin onneen.

Kun siis ongelmana on se, että mun pitäisi löytää joku muu keino kuin aktuaalinen seksi tai itsetyydytys. En voi kokea halua ketään muuta kuin ihastustani kohtaan ja pelkään, että itsetyydytys menee kohta överiksi, niin mun pitäis päästä siitä eroon. Viimeksi aloin vuotaa verta, kun tuli joitain hankaumia..se hieman säikähdytti.

Vierailija
16/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen huomasin kylläkin, että oltuani eräässä keskittymistä vaativassa tilanteessa, seksiunelmani ja -fantasiani hävisivät hetkeksi. Mutta sellaisia tilanteita on melko harvoin. Edes töissä en pysty unohtamaan kaipuutani, vaan aika ajoin ne fantasiani ryömivät takaisin tietoisuuteeni. Tämä on melko inhottavaa, myönnän.

Vierailija
17/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä auttaa. Lähempänä 40 vuotta alkaa tuntoherkkyys kadota, ja kun paikat on vaan kuivat, niin ei paneta. Siis sama ilmiö kuin miehillä, eli veri ei pakkaannu alapäähän, vaikka kuinka haluaisi, että niin kävisi. Mikään ei herätä aivoista alapäähän mitään haluja...

Vierailija
18/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä auttaa. Lähempänä 40 vuotta alkaa tuntoherkkyys kadota, ja kun paikat on vaan kuivat, niin ei paneta. Siis sama ilmiö kuin miehillä, eli veri ei pakkaannu alapäähän, vaikka kuinka haluaisi, että niin kävisi. Mikään ei herätä aivoista alapäähän mitään haluja...

Noh, mä en ole kovin kaukana neljästäkympistä. Olen himokkaampi kuin koskaan aiemmin elämässäni. :P Pahalta siis näyttää ainakin minun kohdallani. T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi