Vierailija

Tänään siis koulun projektityöskentelyssä samassa ryhmässä kanssani oli eräs USA:lainen mieshenkilö.

Ei meinannut millään muistaa kuka minä olen, ei se mitään, kerroin asian aina ystävällisesti varmaan viisi kertaa.

Loppupäivästä menimme ravintolaan ja minä istuin kaksi tuntia tämän ihmisen vastapäätä ja keskustelin hänen kanssaan.

Sitten loppuvaiheessa kysyi minulta, että kuka olen ja missä ryhmässä olen. Vastasin ehkä piirun verran ärsyyntyneenä, että hei camoon nyt, ollaan samassa ryhmässä ja olen keskustellut kanssasi koko päivän!

Suutahti ja tokaisi näin:

"It's not my fault that you are so bland and quiet! Spice it up so people can maybe remember your name!"

Hänellä ei ollut mitään vaikeuksia muistaa erään superhiljaisen, mutta nätin tytön nimeä.

• ylös 72
  • alas 4

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Olisko sillä kasvosokeus? Ei kukaan voi olla niin tylsä, varsinkin jos keskustelee koko ajan, etteikö edes naama jäisi mieleen.

t. eräs, joka on jatkuvasti tekemisissä aivan supermegahypertylsimysten kanssa

• ylös 66
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Veikkaan että et ole tylsä vaan tuo mies on idiootti joka varmaankin koko sen ajan kun puhuit hänelle mietti jotain teidän super kauniin luokkalaisen iskemistä :D ei noi jenkit kauheen fiksua porukkaa ole

• ylös 93
  • alas 2
Vierailija

Aika idiootti pitää olla, jos ei muista edes kenen kanssa on pari tuntia puhunut.

• ylös 56
  • alas 0
Vierailija

Jenkithän pitävät introverttiutta vähän epäkohteliaana. Jos ei siis koko ajan ole aktiivisesti keskustelussa mukana vaan nyökkäilee passiivisena, ottavat sen loukkaavana käytöksenä.

Perusjenkki + perussuomalainen on ehkä huonoin ihmisyhdistelmä koskaan.

• ylös 54
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisko sillä kasvosokeus? Ei kukaan voi olla niin tylsä, varsinkin jos keskustelee koko ajan, etteikö edes naama jäisi mieleen.

t. eräs, joka on jatkuvasti tekemisissä aivan supermegahypertylsimysten kanssa

No ei, olin ainoa jonka nimeä ei muistanut.

Ap

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Kuulostaapa perin epäamerikkalaiselta käytökseltä. Jos mies käyttäytyi oikeasti noin niin kusipää mikä kusipää. Jätä hänet ja hänen kommenttinsa vastedes huomiotta.

• ylös 36
  • alas 1
Vierailija

Voi huoh! Älä ota itseesi tuollaista idioottia. Hän se hölmö on kun ei mukamas muista

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Olitko passiivinen keskustelujen aikana? On tosiaan epäkohteliasta.

Ehkä ei tarkoittanut loukkauksena. Nämä on niitä kulttuurieroja.

• ylös 2
  • alas 17
Vierailija

Bland ei ole jenkeille mikään loukkaus, se on vain ominaisuus josta pitää opetella pois.

Luuli siis tekevänsä sinulle palveluksen.

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Pyllistä niin ehkä se tunnistaa heti. Persesokeutta tuskin on edes olemassa.

Kaari Utrio muuten valitti taannoin TVssä kasvosokeuttaan.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Ei johu susta, vaan mies on idiootti.

Jos joku ei muistas mua kun ollaan puhuttu tai siis puhuisi minulle samanlailla kuin mies sinulle, niin jääkööt hän omaan arvoonsa. Mä oon hauska ja kiva ja jeesi nainen ja painukoot semmone vittuu joka ei osaa sitä arvostaa :D

• ylös 21
  • alas 2
Vierailija

Minäkin joskus ajattelen, että kun joku suomalainen puhuu tankeroenglantia monotonisesti ilman minkäänlaista persoonaa tai huumoria, se todellakin kuulostaa ihan hitsin tylsältä. Ja olen sentään itse suomalainen.

Tosin itse pidän kyllä marttiahtisaariollirehntyyppistä jorinaa suomeksikin ihan hirveänä. Ajatus lähtee harhailemaan muutamassa sekunnissa kun niitä joutuu kuuntelemaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mitä voit tehdä asialle?

Astua sen varpaille oikein kunnolla, mieluiten korkkareilla ja tarvittaessa niin monta kertaa, että alkaa vähitellen muistaa ja osaa varoa :D

Et varmasti ole sen jälkeen enää näkymätön hänelle.

• ylös 12
  • alas 0
Mies, jonka ympäriltä...

Tulee aloituksesta mieleen eräät pikkujoulut muutaman vuoden takaa. Ravintolassa paikkani oli pitkässä pöydässä nuoren naisen vieressä (itse olen keski-ikäinen mies). Seurueemme ruokaili kaikessa rauhassa ja sitten parin kolmen oluen jälkeen kävin vessassa. Palattuani paikallani istui nuori mies jolla näytti juttu luistavan ko. naisen kanssa. Jäin istumaan syrjemmälle vapaalle paikalle. Kun tämä nuori mies meni vessaan, niin eräs kolmas mies yritti istua tälle alkuperäiselle paikalle, mutta nainen huudahti: -Se on varattu!

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo spice it up edes tarkoittaa?

Se on kehoitus terästäytyä, sananmukaisesti maustaa olemusta.

Vierailija

Joo jätä tollanen möläyttelijä omaan arvoonsa. En ole koskaan pahemmin enkkua puhunut kuin suomalaisten kavereiden kanssa vähäsen. Ulkomaalaisten kesken en siihen pysty ja jos tollasta kommenttia tulisi niin loppuis puhe ja yhteistyö siihen paikkaan. Kattosin jos löytys joku mukavempi henkilö.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.