Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset valittavat aina muiden tekemisistä ja häiriintyvät erilaisuudesta?

Vierailija
29.05.2017 |

Eivätkä osaa ottaa rennosti. Koko ajan pitää haukan lailla vahtia ympäristöään että eihän nyt sääntöjä ja ohjeita varmasti rikota. Nämä ihmiset saavat muut tuntemaan itsensä huonoksi ja epätäydelliseksi etsimällä valittamisen aiheita ja käyttäytymällä vihamielisesyi muita ihmisiä kohtaan. Haluavat pilata muiden ilon.

Millaiset ihmiset tekevät noin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain lapsuuden traumoja varmaan.

Vierailija
2/5 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mutta uskoisin että tällaisilla ihmisillä on elämä varmaan aika raskasta...kun koko ajan on pinna kireällä muiden toimintatavoista jotka poikkeavat omasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla on monia syitä. Yksi on se, että ei ole aidosti sisäistetty sitä yksinkertaista faktaa, että ihmiset ovat erilaisia. He kuvittelevat että kaikki olisivat oikeasti samanlaisia ja porukasta erottuvat "ovat olevinaan jotain". Heidän käsityskykyynsä ei mahdu, että muut ovat oikeasti erilaisia ihmisiä kuin itse ovat. Äitini on tällainen ihminen. Ei ymmärrä millään että kaikki ovat yksilöitä.

Vierailija
4/5 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihan vi tun ärsyttäviä ihmisiä. Mutta en minä heille valita. He kyllä valittavat minulle.

Vierailija
5/5 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten ihan vi tun ärsyttäviä ihmisiä. Mutta en minä heille valita. He kyllä valittavat minulle.

Niinpä. Eniten näissä ihmisissä raivostuttaa se, että he käyttäytyvät niinkuin kaikki muiden ihmisten henkilökohtaiset asiat kuuluisivat jotenkin heille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi