Vierailija

Miksi kilttimiehellä ei ole mahdollisuutta rakkauteen? :(

• ylös 3
  • alas 10

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi kilttimiehellä ei ole mahdollisuutta rakkauteen? :(

Jännämiehen rakkaus on taas ikuista. Kohteet vain vaihtuvat.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Huoh.

Tuo kilttimies jankutus täällä alkaa käydä hermoille.

Ennen minulla ei ollut mitään kilttimiehiä vastaan vaan pidin heistä ja olisin voinut hyvin rakastua sellaiseen. Nyt tämän jankuttajan myötä olen alkanut ajatella että jatkossa on parempi kiertää kilttimiehet kaukaa...

• ylös 21
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huoh.

Tuo kilttimies jankutus täällä alkaa käydä hermoille.

Ennen minulla ei ollut mitään kilttimiehiä vastaan vaan pidin heistä ja olisin voinut hyvin rakastua sellaiseen. Nyt tämän jankuttajan myötä olen alkanut ajatella että jatkossa on parempi kiertää kilttimiehet kaukaa...

Olethan tähänkin saakka kiertänyt kilttimiehet kaukaa. Hehän ovat niitä jotka jäävät varjoihin, taka-alalle ja ilman tuolia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Mun aviomies on kilttimies.

Miksi nait katkeran naistenvihaajan?

Vierailija

Lakkaa olemasta kilttimies ja ala kiltiksi mieheksi. Hanki muita mielenkiinnonkohteita kuin uhriutuminen ja av-palstalla ruikuttaminen niin persoonasi muuttuu heti 10x houkuttelevammaksi.

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Näin tänään miehen, josta tuli mieleeni heti palstan kilttimies. Laiha, luisut hartiat, vitivalkoinen iho, pituus n.170. Hiukset vaaleat, ohuet.Kasvot mitäänsanomattomat, silmälasit vanhanaikaiset.Vaatteet harmaa/beiget. Olemus valju, välttelevä. Bussista pois jäädessään luikki nopeasti pää alhaalla ulos. Mielikuva että hän ei viihdy ulkona eikä ihmisten seurassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näin tänään miehen, josta tuli mieleeni heti palstan kilttimies. Laiha, luisut hartiat, vitivalkoinen iho, pituus n.170. Hiukset vaaleat, ohuet.Kasvot mitäänsanomattomat, silmälasit vanhanaikaiset.Vaatteet harmaa/beiget. Olemus valju, välttelevä. Bussista pois jäädessään luikki nopeasti pää alhaalla ulos. Mielikuva että hän ei viihdy ulkona eikä ihmisten seurassa.

Mä taas epäilen, että mun naapurini on kilttimies: 35-vuotias, töissäkäyvä sinkkumies, jonka vapaa-aika menee yksin kämpillä kaljoitellessa. Hönöpäissään valittelee naisenpuutettaan, yksinäisyyttään ja seurankipeyttään (kyllä, naapureille) ja onpa kerran uhannut dramaattisesti itsemurhallakin, kun päätti olevansa masentunut.

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Mulla on yksi tuttava joka on kilttimies. Juuri tällainen itsekseen viihtyvä nörtti joka kerran 10 vuoteen repäisee uhkaamalla itsemurhalla julkisesti. Sääliä pitäisi saada joka suunnasta ja se nainen. Kun se vaan nyt kuuluu hänelle...

• ylös 10
  • alas 3
Vierailija

Voi hyvä luoja, ryhdistäydy ja lähde ihmisten ilmoille. Hanki harrastus, mielenkiinnon kohteita muitakin kuin tämä ainainen av-palstalla valitus. Tuskin itsekään rakastuisit itsesäälissä vellovaan, itsetunnottomaan, pessimistiseen ja passiiviseen naiseen. Joten siinä sulle vastaus, on luonnollista ettet itsekään ketään hurmaa ennen kuin ryhdistäydyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Mun aviomies on kilttimies.

Miksi nait katkeran naistenvihaajan?

Voisiko joku kertoa mikä on kilttimies? En ole lukenut ketjuja aiheesta ennen. Luulin, että kilttimies on jännämiehen vastakohta, eli kiltti mies.

Vierailija

Kilttimies ei saa rakkautta, koska kilttimiehille ei kelpaa naiset, jotka jäävät varjoihin, taka-alalle ja ilman tuolia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.